وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

با این داروی جادویی لاغر شوید و لاغر بمانید!

با این داروی جادویی لاغر شوید و لاغر بمانید!
یک داروی رژیمی که به افراد کمک ‌می‌کند ظرف مدت 6 ماه دو سایز از اندازه لباس‌های خود را کاهش دهند تا سه سال آینده عرضه خواهد شد.

روش جدید که نتایج شگفت‌انگیزی به همراه دارد به زنان و مردانی که در کاهش وزن مشکل دارند کمک می‌کند به راحتی نزدیک به 10 کیلوگرم از وزن خود را کم کنند. به همین دلیل کارشناسان معتقدند این دارو دو برابر تمام محصولاتی که در حال حاضر در داروخانه‌ها عرضه می‌شوند در کاهش وزن افراد موثر است.

علاوه بر آن با کمک این دارو می‌توان فشار خون را کاهش داد و میزان کلسترول‌های مفید بدن را افزایش داد و حتی از ابتلا به آلزایمر پیشگیری کرد. نام این دارو لیراگلوتاید است و قبلا برای درمان دیابت مورد استفاده قرار می‌گرفت.

اما هم‌اکنون شرکت سازنده آن در دانمارک تحقیقات گسترده‌ای را روی 5 هزار زن و مرد دچار اضافه وزن انجام داده است که قرار است تا سال 2013 ادامه پیدا کند.
اگر نتایج این مطالعات رضایت بخش باشد به زودی پزشکان می‌توانند مصرف این دارو را به افراد دچار اضافه وزن توصیه کنند تا به طور مرتب آن را استفاده کنند.

دانشمندان متوجه شدند افرادی که به طور مرتب این دارو را مصرف کرده‌اند ظرف مدت 6 ماه توانستند حدود 10 کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهند. هم‌چنین با مصرف این دارو دور کمر زنان به طور متوسط 7.5 سانتی‌متر کاهش پیدا کرد.

دانشمندان آزمایش این دارو را 18 ماه دیگر ادامه دادند و متوجه شدند زنانی که به طور مرتب این داروها را مصرف کرده‌اند در این مدت وزنشان ثابت مانده است که نشان می‌دهد با کمک این روش می‌توان از افزایش وزن هم پیشگیری کرد.

لیراگلوتاید مشابه انسولین عمل می‌کند و به مغز اعلام می‌کند که دست از غذا خوردن بکشد. اما این دارو چند دقیقه بعد از مصرف در بدن تجزیه شده و از بین می‌رود. ولی با مصرف این دارو این هورمون برای ساعت‌ها در بدن باقی می‌ماند که می‌تواند به طور قابل توجهی مصرف کنندگان را از غذا خوردن بازدارد.