وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

با قلب خود تصمیم بگیرید تا همیشه موفق باشید !

با قلب خود تصمیم بگیرید تا همیشه موفق باشید !
محققان می‌گویند: الهام قلبی همیشه منجر به گرفتن بهترین تصمیم‌ها می‌شود.

گروهی از پژوهشگران دانشگاه نورت وسترن با مطالعه روی سیگنال‌های مغزی انسانها دریافته‌اند كه وقتی انسان احساس می‌كند كه چیزی به او الهام می‌شود در واقع در این لحظه می‌تواند بهترین تصمیم‌ها را برای مسایل مختلف در زندگی‌اش بگیرد.

محققان می‌گویند: زمان آن فرا رسیده كه مردم به اهمیت احساسات غریزی و ناخودآگاهی در درونشان پی ببرند.

به عقیده این پژوهشگران، ابهامات ناخودآگاهی در واقع به ما كمك می‌كنند كه مشكلات مختلفی را كه در طول زندگی و هر روز با آنها مواجه می شویم، حل كرده و در مورد آنها تصمیمات مناسبی را اتخاذ كنیم.

این محققان ابراز عقیده كردند كه بر اساس مطالعات علمی، مدارك دقیق الكتروفیزیولوژیك نشان می‌دهد كه ممكن نیست تصمیماتی كه در این لحظه گرفته می‌شوند، اشتباه شوند و احتمال درستی تصمیمات در زمانی كه حدس زده می‌شوند بسیار بیشتر از زمانی است كه به دقت درباره آنها تفكر می‌شود!

این پژوهشگران با انتشار یافته‌های خود در این زمینه در مجله علمی نیچر خاطر نشان كردند: در واقع ما ممكن است بیشتر از آنچه كه در موقعیت‌های روزانه به آنها فكر می‌كنیم، چیزهایی را بدانیم كه در ناخودآگاه ما قرار دارد، در حالی كه در تعقل اثری از این دانسته‌ها نیست.

پروفسور كن پالر در این باره اظهار داشت: در زمان حدس و الهام، حافظه ناخودآگاه نقش بازی می‌كند مانند به یاد آوردن چهره یك جنایتكار و یا پیدا كردن جواب صحیح یك سوال در یك لحظه كه احتمال درستی آن بسیار بیشتر است.