وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تردد کوسه ها در خیابان های استرالیا !!

تردد کوسه ها در خیابان های استرالیا !!
جام جم آنلاین: شهرهای سیل زده استرالیا پس از رسیدن به آرامش نسبی و جمع شدن و ساماندهی آسیب دیدگان این پدیده طبیعی ، اکنون خطری کاملا غیر عادی و بسیار کشنده را تجربه می کنند: پرسه کوسه های استرالیایی در خیابان های شهر «گودنا»!

به گزارش مهر، دیده شده است که در خیابان های در سیل فرورفته شهر گودنا که حومه شهر ایپسوویچ استرالیا به شمار می رود، کوسه های کله گاوی در مقابل رستوران مک دونالد، نانوایی محل و دیگر فروشگاه های اصلی گودنا در حال شنا کردن هستند.

«پل تالی» نماینده منطقه گودنا می گوید: این قطعا اولین باری است که کوسه ها در خیابان های اصلی گودنا رفت و آمد می کنند. اما از آنجایی که کوسه ها به رقتارهای غیر قابل پیش بینی و پرخاشگرانه شهرت دارند، حضور آنها در منطقه بسیار نگران کننده است. کوسه های کله گاوی سومین نوع از کوسه هایی هستند که از قابلیت حمله به انسان ها برخوردارند.

حضور کوسه ها در خیابان های گودنا بخشی از عواقب سیل بزرگی است که در اواخر ماه دسامبر 2010 بسیاری از مناطق کوئینزلند را در هم کوبید و به زیر آب فرو برد. پیش از این نیز جانورنی مانند کروکودیل ها، مارها و عنکبوت های سمی به واسطه این سیل به سوی این مناطق سرازیر شده بودند.

گفته می شود کوسه ها از طریق رودخانه «بریمر» خود را به خیابان های گودنا رسانده اند. برای رسیدن به خیابان های اصلی گودنا ، کوسه ها باید در حدود 1.6 کیلومتر از دهانه رودخانه را شنا کرده و با عبور از خیابانی به نام «مارگینسون پارک» و بزرگراه محلی که در نزدیکی آن قرار دارد، خود را به خیابان های اصلی برساند. شاید تصور کردن چنین رویدادی در روزهای خشک و بی آب غیر ممکن باشد اما آب ناشی از سیل این مسیر عجیب و غریب را برای شنای کوسه ها هموار کرده است.