وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تاپ لیدر كوئست ایران در زندان (+ عکس)

تاپ لیدر كوئست ایران در زندان (+ عکس)
حسین غفوریان معروف به «حاج حسین»، تاپ لیدر ایران و «هشتمین بازاریاب شبكه‌ای دنیا از نظر عضوگیری» مدت‌هاست دستگیر و در زندان رجایی شهر كرج زندانی است.

حسین غفوریان گفت: نمی‌دانم به چه جرمی دستگیر شده‌ام. سال 83 به مدت 10 ماه عضو شركت كوئست بودم و بعد بنا به دلایلی كار را كنار گذاشتم.

تاپ لیدر كوئست ایران افزود: كوئست، كارش كلاهبرداری بود. به همین دلیل حدود دو سه ماهی طول كشید تا عضو شوم، سال 83 دوستانم مرا به دفتری در خیابان میرداماد بردند و یكسری كاتالوگ به من نشان دادند و از من خواستند تا عضو شوم، اما دو سه ماهی طول كشید تا قبول كنم اما خریدی نكردم و فقط عضو شدم.

 
تاپ لیدر كوئست ایران در زندان (+ عکس)

غفوریان در پاسخ به این پرسش كه اگر دوباره به سال 83 برگردی بازهم عضو كوئست می‌شوی، افزود: اگر به سال 83 برگردم به دلیل اینكه كار كوئست غیرقانونی است، دیگر عضو نمی‌شوم.

كوئستی‌ها هنوز هم باور نمی‌كنند كه حاج حسین دستگیر شده و وانمود می‌كنند او آزاد است و برخی نیز می‌گویند غفوریان در دبی زندگی می‌كند. اما وقتی مالباختگان كوئست، تاپ لیدرشان را با دستبند و پابند دیدند باورشان نمی‌شد كه او مدت‌هاست دستگیر شده و زندانی است.

جمله معروف "هر كی موند و خواست رفت " متعلق به حسین غفوریان است اما حالا تاپ لیدر معروف با پرونده‌ای قطور مانده است و باید حساب پس بدهد. غفوریان عاملی است تا بیش از 700 میلیارد تومان ارز از كشور خارج شود و بیش از یك میلیارد و 400 میلیون تومان از اعضای شبكه كوئست و افراد ساده‎لوح كلاهبرداری كرده است.