وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سریال «قلب یخی» ورشکست شد؟!

سریال «قلب یخی» ورشکست شد؟!
مجموعه "قلب یخی" دیگر تولید نمی‌شود!
محمدحسین لطیفی که امسال فیلمی ضعیف با عنوان «پاریس تا پاریس» را در جشنواره داشت اولین کارگردان ایرانی بوده که به ساخت سریال برای شبکه نمایش خانگی اقدام کرده است؛ سریالی که او برای نمایش خانگی تولید کرده «قلب یخی» نام دارد که تاکنون یک فصل از آن تولید شده و در بسیاری از شهرستان‌های ایران نیز توزیع گردیده است اما عدم وجود اسپانسر مالی باعث شده که ادامه تولید این سریال فعلا متوقف شود. آنچه در ادامه می‌خوانید بخش‌هایی از گفته‌های لطیفی درباره این سریال است به نقل از سینماپرس آورده می‌شود.
 
"قلب یخی" ورشکست شد!
مجموعه "قلب یخی" به دلیل نداشتن توان مالی و ورشکستگی پروژه، دیگر تولید نمی‌شود. مجموعه "قلب یخی" در شهرستان‌ها به صورت غیرمجاز تکثیر شده و دیگر لوح فشرده این مجموعه از جانب مخاطبان خریداری نمی‌شود، البته این امر سبب شد این مجموعه به صورت وسیع دیده شود اما به دلیل تکثیر و کپی غیرقانونی، آن تهیه‌کننده پروژه ورشکست شده و دیگر توان مالی برای ادامه تولید و تکثیر این پروژه را ندارد.
 
باید خانه خود را بفروشیم؟
با تمام احترامی که برای حقوق مصرف‌کنندگان و تماشاچیان این مجموعه قائل هستم، اما آیا مخاطبان این مجموعه راضی می‌شوند که برای ادامه تولید این مجموعه، مایحتاج ضروری زندگی و سر پناه خود را بفروشیم تا بتوانیم هزینه ساخت دو فصل دیگر این مجموعه را تهیه کنیم؟!