وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

یک ورزشکار ایرانی دیگر هم پناهنده شد

یک ورزشکار ایرانی دیگر هم پناهنده شد
یک ورزشکار ایرانی دیگر به دلیل عدم توجه مسئولان به خواسته های وی پناهنده شد.به گزارش فردا ایرج امیرخانی، جودوکار تهرانی وزن 81 کیلو گرم تیم ملی که مدال طلای جوانان آسیا و نقره جوانان جهان را در کارنامه خود دارد پس از محروم شدن توسط کمیته انظباطی فدراسیون جودو از طریق یکی از کشورهای اروپایی قصد مهاجرت به امریکا را دارد.

وی که در یکی از مسابقات هفته های اخیر لیگ جودو کشور در برابر امیر قاسمی نژاد بازنده اعلام شد، در حالی نسبت به عدم برخورد با این حریف خود اعتراض نمود که سال های قبل با نام حمید قاسمی نژاد و صغر سن در تیم ملی جودو جوانان حضور داشته و هیچ برخوردی از سوی فدراسیون جودو با وی انجام نشده و پس از سال ها با نام اصلی خود امیر قاسمی نژاد در رقابتهای لیگ و تیم ملی بزرگسالان شرکت نموده است.

اعتراض امیرخانی در حالی بود که این ورزشکار توسط کمیته انضباطی فعال فدراسیون جودو یکسال به محرومیت از جودو محکوم گردید و در پی آن بلافاصله به خارج از کشور عزیمت نمود.

امیر قاسمی نژاد در رقابتهای آسیایی ماه آینده در امارات به عضویت تیم ملی بزرگسالان انتخاب شده است .

پیش از این نیز وحید سرلک دارنده مقام پنجم جهانی هلند و احسان رجبی تنها مدال آور تیم ملی ایران در دو دوره قبل مسابقات اسیایی به ترتیب به آلمان و امریکا و برادران شیخ حسنی، مدال آوران جوانان آسیا به کشورهای اروپایی مهاجرت نموده اند.

کمیته انظباطی جودو که یکی از فعال ترین کمیته های انظباطی فدراسیونهای رزمی محسوب می شود در برابر اکثر انتقادات و اعتراضات بلافاصله وارد عمل شده و اقدام به محرومیت می نماید…