وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فیلمبرداری دزدهای خشن از کتک ‌زدن زنان

فیلمبرداری دزدهای خشن از کتک ‌زدن زنان
به گزارش «جام‌جم»، رسیدگی به این پرونده هنگامی در دستور کار ماموران آگاهی شهریار قرار گرفت که 30 مهر امسال مردی جوان با حضور در شعبه چهارم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهریار از سرقت اموالش از سوی 3 مرد مسافربر خبر داد. در پی این شکایت پرونده‌ای تشکیل و مرد شاکی برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی شهریار احضار شد.

مرد شاکی در تشریح ماجرا به پلیس گفت: سرباز یکی از مراکز انتظامی‌ام. روز حادثه در یکی از خیابان‌های فردیس سوار یک خودروی پراید زیتونی شدم که 2 مرد مسافر نیز سوار آن بودند.

شاکی یادآور شد: پس از طی مسافتی راننده تغییر مسیر داد که به او اعتراض کردم. در همین موقع 2 مرد مسافر مرا با چاقو تهدید به مرگ کرده و به بیابان‌های شهریار منتقل کردند. شاکی اذعان کرد وقتی در برابر دزدان خشن مقاومت کردم، آنها مرا با چاقو زخمی و پس از سرقت پول، گوشی تلفن همراه و مدارک هویتی‌ام، مرا در بیابان رها کردند که یک راننده عبوری نجاتم داد.

در پی شکایت این مرد، چهره‌نگاری رایانه‌ای از 3 مرد زورگیر صورت گرفت و با دستور قضایی دادیار مسلمی، رئیس شعبه چهارم دادسرای شهریار تحقیقات پلیسی ادامه یافت.

ردپای یک متهم سابقه‌دار
ماموران در ادامه تجسس‌ها پی بردند تصویر یکی از متهمان، با یک فرد سابقه‌دار به نام عادل که به محله فردوسیه شهریار رفت و آمد دارد، مطابقت می‌کند. بنابراین تصویر وی را به مرد شاکی نشان دادند که او بلافاصله متهم را شناسایی کرد.

دستگیری متهم
بنابراین، دزد فراری و سابقه‌دار که به اتهام اخاذی، حمل مواد مخدر و سرقت بارها زندانی شده است، تحت تعقیب قرار گرفت و هنگام ملاقات با خانواده‌اش در محله فردوسیه دستگیر و به مرکز پلیس منتقل شد.

متهم در بازجویی‌های پلیسی در مواجهه حضوری با شاکی راز جرایم خود و 2 همدست فراری‌اش را فاش کرد.

اعتراف به جرایم خشن
عادل ـ متهم ـ با اعتراف به ده‌ها فقره سرقت از مردم به پلیس گفت: چندماه پیش در پی آزادی از زندان از دو دوستم مجید و مهرداد خواستم تا در سرقت از مسافران با من همکاری کنند. آنها که مانند من به موادمخدر شیشه و قرص‌های روانگردان اعتیاد داشتند، برای تامین هزینه اعتیاد خواسته‌ام را پذیرفتند.

متهم به سرقت یادآور شد: هر سه با یک خودروی پراید زیتونی در محله‌های کرج، فردیس، شهریار، رباط‌کریم و اسلامشهر تردد و مردان را به عنوان مسافر سوار می‌کردیم.

متهم افزود: پس از تغییر مسیر، مسافران را تهدید به مرگ کرده و آنها را در بیابان‌های شهریار از خودرو خارج و پس از کتک زدن، پول، طلا، گوشی تلفن همراه و دیگر اموالشان را سرقت می‌کردیم. در صورت مقاومت، آنها را با چاقو زخمی و با رهاکردن مسافران در بیابان فرار می‌کردیم.

فیلمبرداری از زنان برای اخاذی
دزد خشن درباره تهیه فیلم از مسافران زن نیز گفت: من و همدستانم زنان و دختران مسافر را ربوده و با انتقال به بیابان‌های شهریار پس از سرقت طلا، پول و گوشی‌های تلفن همراهشان، آنها را بشدت کتک می‌زدیم و از صحنه‌های کتک‌خوردن آنها با گوشی تلفن همراه فیلم تهیه می‌کردیم.

دزد خشن یادآور شد: پس از تهیه این فیلم‌ها قصد داشتیم در تماس با خانواده‌هایشان برای پخش نشدن این فیلم‌ها در شهر، از آنها مبالغی کلان اخاذی کنیم.

با ثبت اظهارات این متهم، 2 همدستش تحت تعقیب قرار گرفتند تا این که چند روز پیش یکی از آنها به نام مجید در یکی از محله‌های شهریار دستگیر شد و به همکاری با متهم اعتراف کرد.

بنابراین گزارش، 2 متهم با قرار قانونی از سوی دادیار مسلمی، رئیس شعبه چهارم دادسرای عمومی و انقلاب شهریار روانه زندان شدند. تحقیقات برای دستگیری سومین متهم فراری و کشف فیلم‌هایی که دزدان خشن از زنان مالباخته تهیه کرده‌اند، ادامه دارد.