وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بازداشت بیش از 200 همجنس باز (+عکس)

بازداشت بیش از 200 همجنس باز (+عکس)
یکی از مسؤولان وزرات کشور بحرین که خواست نامش فاش نشود، به رویترز اعلام کرد که پنجشنبه گذشته در حمله پلیس به یک مهمانی که با حضور تعداد زیادی از همجنس‌بازان در منطقه المحرق برگزار شده بود، بیش از 200 همجنس باز که در حال شرب خمر و کشیدن قلیان بودند، بازداشت شدند.
علت بازداشت این افراد "فعالیت‌های غیراخلاقی" اعلام شده است و علت تجمع این تعداد از همجنس بازان در این محل نیز ازدواج دو مرد با هم بوده است.
روزنامه الایام بحرین نیز با اشاره به این موضوع گفت که شخصی که وارد این تالار شده است، تعداد زیادی از جوانان همجنس باز را دیده که لباس زنانه بر تن کرده‌اند.
وی در تماس با پلیس بحرین، این موضوع را گزارش کرد و متهمان بازداشت شده‌اند.
سن این افراد، بین 18 تا 30 سال اعلام شده و گفته شده که تعداد زیادی از آنها از کشورهای حاشیه حلیج فارس هستند و این عقیده وجود دارد که برخی از آنها تنها برای شرکت در این جشن به بحرین رفته‌اند.
 
بازداشت بیش از 200 همجنس باز (+عکس)

عکس یک همجنس باز بحرینی بازداشت شده

این مقام مسؤول به تعداد جوانان بحرینی که در این جشن بازداشت شده‌اند اشاره‌ای نکرده و گفت که شهروندان خارجی نیز در این جشن حضور داشته‌اند.
بحرین به رغم اکثریت مطلق شیعه، به علت نفوذ وهابیت و نیز حضور نظامیان آمریکایی، یکی از مهم‌ترین مراکز بی‌بند و باری در منطقه به شمار می‌رود و به همین علت، همواره در تعطیلات هفتگی، اتباع کویت، قطر و عربستان سعودی را که ارتباط خوبی با این کشور دارند، بسوی خود جذب می‌کند.
فروش مشروبات الکلی و دخانیاتی چون قلیان، در این کشور بظاهر اسلامی، آزاد است و فعالیت‌های جنسی و اجرای کنسرت های موزیک تند و گروه های شیطان پرستی نیز در این کشور رواج دارد.

از سوی دیگر با توجه به نزدیک شدن روز خشم مردم بحرین، این احتمال نیز وجود دارد که مقامات این کشور، این قبیل اخبار را برای انحراف افکارعمومی از استقبال مردمی از این روز منتشر کرده باشند