وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رئال مادرید با درخشش کریم بنزما بازی را برد

رئال مادرید با درخشش کریم بنزما بازی را برد
او به بازیكنی كلیدی در تیم پزتغالی مبدل شده است . بعد از اصرار مورینیو به خرید آدبایور ، حالا بازیكن فرانسوی به فرم واقعی خود برگشته است .

کریم بنزما دو گل زد تا قهرمان سانتیاگو برنابئو شود. رئال مادرید با گل‌های او، در غیاب کریستیانو رونالدو توانست دو بر صفر ارکولس را ببرد.

بازیكنان رئال : كاسیاس ، آربلوا ، آلبیول ، راموس ، مارسلو ، گرانرو ، لاس ، دی ماریا ،‌اوزیل ، بنزما و آدبایور / تعویضی ها : ژابی ، خدیرا و كانالس

كارت زرد : پولاك از هركولس
استادیوم : برنابئو
داور : دلگادو فریرو

آمار بازی
شوت : 14-7 / شوت به چارچوب : 9-4 / كرنر : 8-7 / آفساید : 2-2 / مالكیت توپ : 61-39

ارکولس 25 سال است نتوانسته رئال را ببرد، هرچند که این تنها سومین دیدار دو تیم در طول این مدت بود.

مردان استبان ویگو به خوبی توپ را جلو می‌بردند اما خاویر پورتیو، مهاجم سابق رئال مادرید درخشش لازم برای گل کردن آن را نداشت.

بنزما در دقیقه 24 گل اول را زد. پاس عالی مسعود اوزیل به آلوارو آربلوا رسید و بنزما هم به دویدن ادامه داد تا توپ را از آربلوا بگیرد و هجدهمین گل فصل خود را بزند.

در دقیقه 56، بنزما گل دوم را هم زد. این بار دی‌ماریا توپ را به او سپرد و با اشتباه آبراهام پاز، بنزما توانست در زاویه‌ای خوب قرار بگیرد و توپ را وارد دروازه حریف کند.

بنزما در این فصل 19 گل زده كه 9 تایش در لالیگا بوده است . شمار گلهایش از تعداد گلهایش در این تورنمنت در فصل قبل بهتر شده است . او فصل گذشته در لالیگا هشت گل زده بود . البته در این فصل در چمپیونزلیگ و كوپا نیز 10 گل زده است .

سپس ژوزه مورینیو که به فکر دیدار با لیون بود، ژابی آلونسو و سامی خدیرا را به میدان فرستاد تا کمی شرایط بازی را بیابند.در آخرین دقایق بازی هم امانوئل آدبایور در موقعیتی عالی قرار گرفت اما نتوانست گل بزند.

رئال با این برد در فاصله چهار امتیازی بارسلونا قرار گرفت که یکشنبه به مصاف سویا می‌رود. ارکولس هم در منطقه سقوط است.

شرح گلها :
1-0 : نفوذ خوب آربلوا ، پاس به عقب خوبش و جایگیری خوب بنزما باعث شد كه بازیكن فرانسوی با شوتی نرم ، دروازه خالی را باز كند .

2-0 : حركت استثنایی بنزما در سمت چپ ، با دریبل زدن یك مدافع و شوت فنی فوق العاده او منجر به گل دوم رئال مادرید شد .