وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روز دوشنبه 1 فروردین 1390

فال روز دوشنبه 1 فروردین 1390
فروردین: شما دیگر نمی توانید صبر کنید؛ چراکه خویشتن داری و شکیبایی شما تبدیل به بی صبری و عجله شده است. باهمه این احوال مجبور نیستید که قبول کنید زمان بندی و تنظیم زمان خیلی کار ایده آلی است. مشکل اینجاست که نمی توانید باور کنید در روزهای آغازین سال جدید امکان دارد همه چیز تغییر کند. اما از بخت خوب حس و غریزه شما خوب کار می کند! پس اصلا به فکر استفاده کردن از استراتژی های جدید نباشید. از ندای درون خود پیروی کنید و هرچه بهتان گفت را قبول کنید. در این صورت حتی وقتی کاری را شروع کردید باز هم می توانید آن را تغییر دهید.
 

اردیبهشت:
با وجود اینکه از شما انتظار می رود که یک برنامه برای خودتان طرح کرده و به همان نیز بچسبید، ولی امروز که در لحظه آخر تصمیم می گیرید که فکرتان را عوض کنید. امروز شاید یکی از دوستانتان که معمولا او را از قلم می انداختید به مهمانی دعوتتان کند! اما مثل اینکه امروز با تحویل سال نو خیلی دوست دارید که تجربه های جدید داشته باشید و حتی به جشنها و مهمانی هایی که قبلا در آنجا احساس راحتی نمی کردید هم شرکت کنید. پس از این تغییرات خوب لذت ببرید؛ چون فعلا زمان تصمیم گیری برای امور مهم اجتماعی فرا نرسیده است.
 
خرداد: در آغاز سال جدید شما ناگهان علاقه مند شده اید که بالکل مسیر زندگی تان را تغییر دهید. خواه این تصمیمتان تداوم داشته باشد خواه نداشته باشد، شما از الان آماده آغاز کردن و جمع کردن اطلاعات جدید شده اید. خوشبختانه شما می توانید به سرعت مهارتهای تکنیکی کسب کنید و امروز بهترین زمان برای نشان دادن تیزهوشی تان به افراد دیگر است. اما فقط تیزهوشی کافی نیست؛ باید در مورد ایده های ناب خود خوب فکر کنید و بعد سعی کنید آنها را به واقعیت تبدیل کنید.
 
تیر: امروز باوجود اینکه سال نو شده و همه مردم خوشحالند، شما هنوز احساس عصبانیت می کنید و نمی توانید به راحتی به افکارتان سر و سامان بدهید. شما افکار خیلی زیادی در سرتان دارید و به خاطر سر وصداهای اضافی قادر نیستید فکرهای بیخودی را فیلتر کنید. در سال جدید به خصوص اگر بخواهید افراد دیگر را با رفتاری جذاب وارد دنیای خودتان کنید، ارتباطات معنوی بهتان کمک خواهد کرد. اما اگر در مورد مسائل نامعلوم و ناشناخته مربوط به آینده هراسان و نگران هستید خیلی به خودتان سخت نگیرید. در حالیکه شما در زمان حال پیشرفت می کنید و به موفقیت می رسید، باید بدانید که این روند می تواند در آینده نیز تداوم داشته باشد.
 
مرداد: امروز اطرافیان شما تصمیم گرفته اند که با خودشان صادق باشند، ولی آنها کمی هم عجیب رفتار می کنند! امروز حتی نزدیک ترین دوستانتان نیز با شما غریبه شده اند و بهتان توجه نمی کنند، چرا که آنها فقط به فکر زندگی و کار خودشان هستند. و شما را تنها و به حال خودتان رها کرده اند. اما شما امروز که روز اول سال هست اصلا دلتان نمی خواهد تنها باشید و حاضرید دست به هرکاری بزنید که آنها بفهمند نباید شما را تنها بگذرانند! اما این روش اصلا رفتار عاقلانه ای نیست؛ شما باید تمام تلاشتان را بکنید که در سال جدید از وابستگیهایتان کم کرده و خودکفا و مستقل باشید.
 
شهریور: شما امروز راههای متفاوت و جدیدی برای انجام دادن همه کارهایتان اتخاذ کرده اید. بعضی از ایده های شما خیلی خوب هستند؛ اما برخی از آنها هم بد عمل می کند. ولی شما تا زمانی که هر یک از آنها را امتحان نکنید این را نمی فهمید. پس شما برای بهتر شدن راندمان کاری و بهتر کردن زندگی تان ناچارید وقت و انرژی زیادی را برای این کار صرف کنید. حتی اگر فعلا تصمیم گرفته اید روشهای دیگری را امتحان کنید با تضادها و عجایب زیادی مواجه خواهد شد.
 
مهر: شما در سال جدید می خواهید باور کنید که همه چیز زیباست و در هرچیزی می توان نکته مثبتی پیدا کرد. اما هرچه که جلوتر می روید وقتی ناراحتی و حتی موانعی را که در پس هر چیز خوبی وجود دارد را می بینید می گویید این حرف در مورد همه چیز صدق نمی کند. ولی بهتان پیشنهاد می کنیم که کاری به این چیزها نداشته باشید و منتظر تغییرات بمانید. شما نباید از گفتن حرفهایی که در ذهنتان دارید بترسید. دلیلی ندارد که امسال هم کارهایتان را به روشی که پارسال ر پیش گفته بودید انجام دهید.
 
آبان: امسال سال خوب و عالی برای انجام دادن کارهایی است که سال قبل در نظر داشتید انجام دهید. ذهن شما و حس و غریزه تان امسال خیلی خوب کار می کند. اگر شما با سرنوشت خود هماهنگ باشید هیچ اتفاق بدی برایتان نمی افتد. فقط نسبت به هر اتفاق جدید که در زندگی تان می افتد احمقانه رفتار نکنید! مهم نیست که چقدر موقعیت خارق العاده ای باشد؛ دیدگاه های شما هر روز نسبت به روز قبل روشن تر خواهد شد.
 

آذر:
شما امروز تصمیم گرفته اید که در سال جدید روزهای شادی داشته باشید و دیگران هم که امروز حس و حال شما را فهمیده اند دوست دارند با شما همراه باشند. اما هرچه که جلوتر می روید و با مشکلات و سختی های روزمره روبرو می شوید می فهمید که ثابت نگه داشتن این حس و حال خیلی سخت است و مجبور می شوید که به عقب برگشته استراحت و تجدید قوا نمایید. روزهای خوب همیشگی و پایدار نیستند، اما تا وقتی که نگران مشکلات و سختی هایی باشید که هنزو نیامده اند، نمی توانید به خوبی از این لحظه ها لذت ببرید.
 
دی: شما می توانید بگویید که رویداد بزرگی در حال وقوع است، اما موقتا به خاطر افکار عجیب و غریبی که در سر دارید و نمی توانید ابرازشان کنید به بن بست خورده اید. شما به راحتی می توانید در حالی که با موجی از ایده های متناقض که به ضمیر ناخودآگاهتان سرازیر شده است بجنگید، با موضوع ملموس و مشخص دیگری خودتان را سرگرم کنید. اما تا موقعی که شما با چیزهای ساده و روزمره خودتان را سرگرم کنید، سرو صداهای درون ذهنتان بلندتر می شود. حتی اگر فکر می کنید آنها خیلی منطقی نیستند، ولی بهتر است که بهشان بها بدهید.
 

بهمن:
امروز ایده های نابی به سرعت از ذهن شما تراوش می کند که انقدر سریع این اتفاق می افند که خودتان هم نمی توانید بعضی از آنها را به خاطر بسپارید. همیشه وقتی سیاره بخت شما یعنی اورانوس با عطارد برخورد می کند چنین اتفاقات عجیبی می افتد. شاید امسال نتوانید تمام کارهایی که شروع کرده بودید را به پایان برسانید، اما می توانید انقدر پروژه قبول کنید که تا آخر سال سرتان شلوغ باشد! اگر در طول سال به موضوعات و نکات مبهمی برخوردید استرس نگیرید. چون که هر روز شرایط هموارتر می شود و به راحتی می توانید کارهایتان را پیش ببرید.
 
اسفند: امروز ارتباط هوشمندانه عطارد و ونوس در نشانه شما به وقوع می پیوندد، اما این اتفاق به خودی خود باعث ایجاد نبوغ و استعداد در شما نمی شود! وقتی که چنین اتفاقی می افتد شما معمولا از خواب غفلت بیدار شده و به این اتفاق همان گونه نگاه می کنید که همیشه به حقایق جدید زندگی نگاه می کردید. اما وقتی امسال با دید متفاوتی به خودتان نگاه می کنید می بینید که همان کسی نیستید که قبلا بودید. پس انتظار نداشته باشید که افراد دیگر به زودی از ایده های ضد و نقیض شما حمایت کنند؛ چرا که آنها هم به روشها و ایده های خودشان محکم چسبیده اند! بهشان فرصت دهید؛ اگر ایده شما به نظرشان خوب آمد، همه دوستانتان دورتان جمع می شوند تا تحسینتان کنند!

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره