وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دستگیری یک مزاحم تلفنی پس از 2458 تماس

دستگیری یک مزاحم تلفنی پس از 2458 تماس
رکورددار مزاحم تلفنیِ اورژانس قم دستگیر شد. این فرد 40 ساعت برای اورژانس قم مزاحمت ایجاد کرده بود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، باقری رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت : فرد مزاحم در این مدت 2 هزار و 458 بار با اورژانس تماس گرفت و با ایجاد مزاحمت های مکرر مشکلاتی را در وظایف اورژانس ایجاد کرد.

وی افزود: 6 مورد از این تماس‌ها به ماموریت‌های کاذب منجر شد که کارکنان اورژانس در محل احتمالی حادثه در مناطق مختلف شهر حاضر شدند.

باقری گفت: نیروهای مرکز فرماندهی اورژانس 115 با هوشمندی و به‌کارگیری ترفندی او را دستگیر کردند و تلفن همراه وی ضبط و فرد متخلف تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم با بیان اینکه این مزاحمت ها در چهار روز متوالی از هفتم تا یازدهم فروردین امسال صورت گرفت ، افزود : با این تماس ها حدنصاب مزاحمت برای اورژانس در استان شکسته شد .

باقری گفت: وجود مزاحم ‌های تلفنی یکی از مشکلات تلفن‌ های 118، 125 و 115 است و مزاحمت‌ هایی که این افراد ایجاد می‌کنند به نوعی تهدید سلامتی تلقی می‌شود.

وی افزود: افراد مزاحم با مشغول کردن خطوط ، قدرت تصمیم‌گیری همکاران را در ماموریت ‌های ویژه کاهش می‌دهند.

باقری گفت: بیشتر مزاحمت‌ ها از سوی گروه سنی نوجوانان صورت می‌گیرد و در ایام تعطیلی مدارس مزاحمت‌ ها به اوج می‌رسد.

وی افزود: لازم است اولیای خانه و مدرسه خطرهای این عمل نادرست را به فرزندان و دانش‌آموزان گوشزد کنند و همکاران ما نیز آمادگی دارند با حضور در محل مورد نظر آموز‌ش‌های لازم را ارائه دهند.