وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ربایندگان زنان و دختران در تله پلیس+عکس

ربایندگان زنان و دختران در تله پلیس+عکس
سه تبهكار مسافربرنما كه پس از ربودن زنان و آزار و اذیت، طلاهایشان را سرقت می‌كردند، در عملیات ضربتی مأموران پلیس اهواز دستگیر شدند.
مأموران كلانتری 12 اهواز به دنبال مراجعه زن جوانی در جریان تبهكاری‌های سه مرد شیطان‌صفت قرار گرفتند. شاكی به مأموران گفت: دیروز در مسیر رفتن به محل كارم سوار یك خودروی مسافربر شدم كه سه مرد، سرنشینش بودند اما پس از طی مسافتی، راننده تغییر مسیر داد و وقتی اعتراض كردم، دو همدستش مرا با كارد تهدید كردند. سه شیطان‌صفت سپس مرا با زور و تهدید به منطقه‌ای خلوت كشانده و بدون توجه به التماس‌هایم، مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند.
 
آنها پس از سرقت پول و طلاهایم، متواری شدند. همزمان با طرح این شكایت، تیمی از مأموران تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری كفتارها آغاز كرده و در نخستین گام به چهره‌نگاری رایانه‌ای از آنها پرداختند. تحقیقات در حالی ادامه داشت كه چند شكایت مشابه دیگر نیز مطرح شد.
 
بنابراین مأموران با ردیابی‌های تخصصی و كمین در محل‌های مختلف شهر، به تجسس‌های نامحسوس پرداخته و سرانجام سه شیطان‌صفت را روز 11 فروردین در عملیاتی ضربتی دستگیر كردند. متهمان پس از انتقال به كلانتری، منكر هرگونه جرمی شدند اما پس از روبه‌رو شدن با قربانیان، لب به اعتراف گشوده و به ربودن زنان، تجاوز به عنف و سرقت اقرار كردند.
 
سركرده باند گفت: با پرسه زدن در شهر، طعمه‌های خود را از میان زنان و دختران جوان و تنها شناسایی كرده و سپس به طور عادی آنها را به عنوان مسافر سوار می‌كردیم. بعد از رسیدن به محلی خلوت نیز نقشه خود را اجرا می‌كردیم. مأموران در بازرسی مخفیگاه اعضای باند نیز ده‌ها گوشی تلفن همراه، مدارك شناسایی، كارت‌های عابربانك، كارد و طلا كشف كردند.
 
با توجه به احتمال افزایش شاكی‌ها، معاون دادستان خوزستان با درخواست چاپ عكس بدون پوشش متهمان در روزنامه‌ها، از زنان و دختران كه قربانی اعضای باند شده‌اند، خواست برای طرح شكایت به معاونت دادستانی استان مراجعه كنند و مطمئن باشند هویت و اطلاعات خصوصی پرونده آنها نیز مخفی و محرمانه خواهد ماند.
منبع:ایران