وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مردی دوست پسر خانمش را از بام پرت کرد +عکس

مردی دوست پسر خانمش را از بام پرت کرد +عکس

مردی دوست پسر خانمش را از بام پرت کرد +عکس

 

رابطه نامشروع مردی با زن یکی از بستگان منجر به اتفاق شومی شد . به گزارش ایران ناز اهالی منطقه شمیران نو وقتی فریاد وحشتناک مردی جوان که از ساختمان پنج طبقه پرتاب شده بود را شنیدند به خیابان ریختند و با دین جسد او بر روی سنگفرش خیابان با پلیس 110 تماس گرفتند . به گزارش ایران ناز با حضور پلیس مشخص شد خیانتهای زن به شوهرش باعث شده شوهر این زن با مردی که اقدام به برقراری روابط نامشروع با همسرش نموده درگیر شود و این درگیری منجر به قتل گردیده است.

مردی دوست پسر خانمش را از بام پرت کرد +عکس

شوهر زن خیانتکار

به گزارش ایران ناز پس از بازجویی ها پلیسی ، متهم به قتل پسر جوان اعتراف کرد که وقتی متوجه رابطه نامشروع مقتول با همسرش شده با او درگیر شده و حین درگیری پسر جوان از طبقه پنجم سقوط کرده و جانش را از دست داده است.

 

به گزارش ایران ناز ساعت ۲۲:۳۰ روز بیست و دوم آبان از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ، وقوع یک فقره فوت مشکوک به کلانتری ۱۳۶ فرجام اعلام شد.با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد جوانی حدودا ۳۰ ساله بنام علیرضا از پشت بام یک ساختمان پنج طبقه در منطقه شمیران نو به پائین سقوط نموده و فوت کرده است.

 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «فوت مشکوک» و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

در شرایطی که تصور می شد متوفی از پشت بام محل سکونتش به پائین پرتاب شده اما در ادامه مشخص شد که محل متوفی در محل دیگری زندگی می کند و علت مشخصی برای حضور وی در آنجا وجود نداشته است.

 

در شرایطی که تمامی شواهد اولیه نشان از وقوع یک حادثه می داد، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی اطلاع پیدا کردند که متوفی در پشت بام ساختمان محل وقوع با یکی از اهالی ساختمان بنام داوود (۳۵ ساله) درگیر شده و احتمالا طی درگیری با «داوود»، از پشت بام به پائین پرتاب شده است ؛ لذا برابر هماهنگی با بازپرس پرونده ، ” داوود” در همان تاریخ وقوع حادثه ( ۲۲/۰۸/۱۳۹۵ ) دستگیر و جهت انجام تحقیقات به اداره دهم پلیس اگاهی انتقال داده شد.

 

داوود در اظهارات اولیه به کارآگاهان مدعی شد که در زمان وقوع حادثه در داخل خانه اش بوده و هیچ اطلاعی از نحوه مرگ متوفی که یکی از دوستانش نیز بوده، ندارد. در ادامه ی رسیدگی به پرونده ی فوت مشکوک ، کارآگاهان در ادامه تحقیقات خود و بنا بر اظهارات داوود اطلاع پیدا کردند که متوفی از چندی پیش با همسر وی طرح دوستی ریخته و همین موضوع زمینه رفت و آمد متوفی را به محل ایجاد کرده است. با بدست آمدن اطلاع اخیر در پرونده ، سرانجام داوود در ساعت ۱۶ روز گذشته به درگیری منجر به جنایت با علیرضا اعتراف کرد.

 

داوود در اعترافاتش به کارآگاهان گفت:از چندی پیش بود که متوجه ارتباط همسرم با علیرضا شدم اما به واسطه روابط فامیلی و خانوادگی سعی در پنهان نگه داشتن موضوع را داشتم حتی در چندین نوبت نیز به علیرضا اخطار داده بودم تا اینکه از مدتی پیش ، همسرم به من فشار وارد می کرد که از یکدیگر جدا شویم اما من همچنان بواسطه همان ملاحظات خانوادگی همچنان سعی در حفظ زندگی خود داشتم . من و برادرم با دو خواهر ازدواج کرده ایم و با یکدیگر باجناق هستیم، اطمینان داشتم که در صورت متارکه از همسرم ، این موضوع در زندگی او و همسرش نیز تأثیر خواهد گذاشت و به همین علت با پیشنهاد همسرم مخالفت می کردم .

 

داوود در خصوص شب حادثه نیز به کارآگاهان گفت: از طریق تماس یکی از همسایگان اطلاع پیدا کردم که علیرضا مجددا به خانه ام آمده است. بلافاصله به خانه رفته و شروع به وارسی داخل خانه کردم. علیرضا داخل خانه نبود ، به ناگاه متوجه ی پشت بام شده و به آنجا رفتم. داخل پشت بام بود که علیرضا را در حالیکه در پشت یک کولر آبی پنهان شده بود ، پیدا کردم. با او گلاویز شده بودم که ناگهان پایش به جایی گیر کرد و به علت از دست دادن تعادلش به پائین سقوط کرد.

 

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس اگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به مشارکت دردرگیری منجر به مرگ متوفی، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس م پرونده صادر شد ؛ متهم پرونده نیز جهت انجام تحقیقات تکمیلی و بررسی صحت اظهاراتش در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت

 

مطالب مرتبط:

 

خیانت زن و برادر شوهر مرد جوان را طعمه گرگها کرد

 

این زن آلت تناسلی شوهرش را بخاطر خیانت برید +عکس