وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آخرین مهلت ارسال اطلاعات خانوار

آخرین مهلت ارسال اطلاعات خانوار
مرکز آمار ایران اعلام کرد؛ آن دسته از هموطنانی که تاکنون موفق به ارسال اطلاعات اقتصادی خود به سامانه اینترنتی مرکز آمار نشدند صرفا از امروز تا ساعت 24 "دهم خرداد" فرصت ارسال اطلاعات دارند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، مرکز آمار ایران با اشاره به پایان مهلت 15 روزه تعیین شده برای دریافت اطلاعات اقتصادی خانوارهای جامانده از سال 1387 افزود: از امروز مهلت یک هفته ای برای آن دسته از خانوارهایی که در 15 روز اخیر موفق به ارائه اطلاعات اقتصادی خود نشده اند در نظر گرفته شده است.

در 15 روز گذشته بر اساس آخرین رقم سمت راست کد ملی سرپرست خانوار دوره های سه روزه ای برای دریافت اطلاعات اقتصادی خانوارها در نظر گرفته شده بود ، اما در مدت باقیمانده ( 4 تا 10 خرداد ) خانوارها بدون در نظر داشتن شماره ملی می توانند اطلاعات اقتصادی خود را صرفا به صورت اینترنتی به سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوارهای مرکز آمار به نشانی" yaraneh.amar.org.ir " ارسال کنند.

مرکز آمار ایران توصیه کرده است، شهروندان جامانده ( از سال 87) ابتدا اطلاعات اقتصادی خودشان را در فرمهای پیش نویس که به صورت رایگان از طریق دفاتر پستی و دفاتر فناوری ارتباطات (ict ) روستایی و نیز پایگاه های استانی و شهرستانی مرکز آمار ارائه می شود و امکان پرینت فرم از سامانه مرکز آمار نیز فراهم است، پر کنند و سپس از طریق پایگاه اینترنتی مرکز آمار ایران ارسال کنند.

مرکز آمار تاکید کرد: ورود به پایگاه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوارها از برخی سازمانها ودستگاههایی که اینترنت آنها خارج از شبکه ملی است ، امکان پذیر نیست.

این مرکز افزود : از طریق اینترنت منازل ، دفاتر خدمات مخابراتی و کافی نت ها امکان ارسال اطلاعات اقتصادی خانوارها به سامانه مرکز آمار فراهم است.

مرکز آمار از آن دسته خانوارهایی که پرسشنامه های اطلاعات اقتصادی خود را در سال 1387 پر کرده اند اما اطلاعات اقتصادی یا ترکیب خانوار آنها تغییر کرده است، خواست به هیچ وجه در این مدت به پایگاه مرکز آمار مراجعه نکنند زیرا برای این افراد زمان دیگری در نظر گرفته شده است که متعاقبا اعلام خواهد شد .