وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چه افرادی از دریافت مرحله دوم یارانه حذف شده اند؟!

چه افرادی از دریافت مرحله دوم یارانه حذف شده اند؟!
به گزارش ایران ناز به نقل از مهر مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها با اعلام دلیل واریز نشدن مابه التفاوت 28 هزار تومانی مرحله اول و دوم هدفمندی برای اقشار توانمند و مرفه، گفت: برای این گروه ها فقط یارانه 45500 تومانی ماهیانه واریز شده است.

بهروز مرادی در برنامه گفتگوی ویژه خبری با اشاره به پیامک های ارسال شده برای برخی از سرپرستان خانوار، گفت: در قالب آن پیامک ها از افراد خواسته شده بود تا با مراجعه به سایت سازمان هدفمندی یکی از 4 گزینه پیشنهادی را انتخاب کنند.

مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها، اظهار داشت: به تشخیص دولت و توجه به وضعیت درآمدی افراد، برای اقشار مرفه 28 هزار تومان مابه التفاوت مرحله اول و دوم هدفمندی به ازاء هر فرد واریز نشده است.

حذف اقشار پردرآمد از یارانه 28 هزار تومانی
مرادی با تاکید بر اینکه در عدم واریز این مبلغ به حساب سرپرستان خانواری که نام برده شد، به قانون مصوب مجلس عمل شده است، تصریح کرد: برداشت دولت این است که نیازی به واریز یارانه برای اقشاری که درآمد بالاتری دارند نیست.

وی با اشاره به این مطلب که واریز مابه التفاوت 28 هزار تومانی که تا زمان آغاز اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها نیز قابل برداشت نیست، به میزان درآمد افراد و تشخیص دولت بستگی دارد، خاطر نشان کرد: با الزام قانون برای گروهی از سرپرستان خانوار مبلغ 28 هزار تومان واریز نشد.

مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها، ادامه داد: واریز مبلغ 28 هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار به ازاء هر فرد که فعلا نیز قابل برداشت نیست به معنای اجرای مرحله دوم هدفمندی نیست.