وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قطبی در نشست خبری: فاصله‌ی ایران و كره زیاد نیست

قطبی در نشست خبری:
فاصله‌ی ایران و كره زیاد نیست
تنها به پیروزی فكر می‌كنیم، انگیزه تیم بسیار بالاست

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: كره جنوبی را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم فاصله فوتبال این دو تیم زیاد نیست و هر تیمی از فرصت‌هایش استفاده بهتری كند، پیروز میدان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از سئول، افشین قطبی در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و كره جنوبی اظهار كرد: شرایط تیم ایران بسیار خوب است و من هم در كره جنوبی واقعا احساس آرامش می‌كنم چرا كه اینجا خانه دوم من است. كره‌ای‌ها را خیلی دوست دارم اما باید بگویم كه این بازی برای ما اهمیت بسیاری دارد و می‌دانیم كه تنها باید ببریم تا به جام جهانی صعود كنیم.

وی افزود: ما در این مدت به پیشرفت خوبی رسیدیم و در حال حاضر انگیزه ملی‌پوشان ایران بسیار بالاست. خوشبختانه جو مثبتی در تیم ملی حاكم است و بازیكنان به كسب پیروزی و رسیدن به هدف نهایی خود كاملا اطمینان دارند.

قطبی تصریح كرد: كره را در هر زمینه‌ای به خوبی می‌شناسم و می‌دانم كه بازی راحتی پیش‌رو نداریم اما، هدف ما پیروزی است. همچنین بازیكنان هم به وضوح می‌دانند كه كار سختی پیش‌رو خواهند داشت اما، مطمئن هستند كه می‌توانند حریف را در خانه‌ی خود شكست دهند. معتقدم فاصله‌ی فوتبال دو تیم ایران و كره جنوبی زیاد نیست و هر تیمی كه بتواند از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده كند، برنده‌ی بازی خواهد بود.