وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پرداخت قبوض گاز بهای زمستان قسطی شد

پرداخت قبوض گاز بهای زمستان قسطی شد
جواد اوجی با بیان این‌كه در فصل‌های بهار و تابستان مصرف گاز مشتركان به یك چهارم مصرف زمستان می‌رسد، اظهار كرد: بالاترین میزان مصرف گاز مشتركان بخش خانگی مربوط به ماه های دی و بهمن است. بنابراین هر مشترك بخش خانگی كه در پرداخت بهای گاز خود مشكل داشته باشد، با ارائه درخواست به اداره‌های شركت گاز می تواند بهای گاز مصرفی خود را در دو تا سه قسط پرداخت كند.

* * كاهش 75 درصدی مصرف گاز خانگی در ماه‌های گرم

وی با اشاره به اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها از 28 آذر سال گذشته خاطرنشان كرد: هزینه گاز مصرفی مشتركان خانگی در قبض‌های بعدی كاهش خواهد یافت، زیرا در فصل های بهار و تابستان مصرف گاز این بخش حدودا به یك چهارم مصرف زمستان می رسد.

او در مورد میزان گازبهای مشتركان در سه ماهه پایانی سال گذشته گفت: در زمستان پارسال هزینه گاز مصرفی 85 درصد مشتركان بخش خانگی حداكثر 38 هزار تومان در ماه شد كه این رقم درسقف الگوی مصرف و نشانگر مصرف كمتر از 600 متر مكعب در ماه است.

معاون وزیر نفت در مورد پرداخت صورتحسابهای صادره از جانب مشتركان نیز گفت: تاكنون 70 درصد مشتركان، مبلغ قبوض گاز را پرداخت كرده‌اند و مابقی مشتركان نیز تا پایان فروردین وبراساس مهلت درج شده در قبض ها زمان برای پرداخت دارند.

وی با بیان این‌كه در حال حاضر 245 هزار كنتور در كشور تفكیك شده و مشتركان می‌توانند با مراجعه به اداره‌های گاز نسبت به تفكیك كنتورهای خود براساس مقررات اقدام كنند، تصریح كرد: همچنین در خصوص مشتركان واحدهای مسكونی دو یا سه واحدی كه تنها یك واحد آنها مصرف كننده گاز است، در صورت خوداظهاری مشتركان و تعهد كتبی قبض این مشتركان به صورت یك واحدی محاسبه خواهد شد و تیم های بازرسی نیز از این واحدها بازدید خواهند كرد.