وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

همکاری نویسنده فیلم هری پاتر با دختر جنجالی انگلیس

همکاری نویسنده فیلم هری پاتر با دختر جنجالی انگلیس
«جی.کی. رولینگ»، نویسنده‌ مجموعه داستان‌های فانتزی «هری پاتر» در نگارش کتابی در شرح چگونگی گم شدن "مادلین مک‌کین" با مادر او همکاری خواهد کرد.
مادلین دخترک چهارساله انگلیسی است که در سال ۲۰۰۷ و زمانی که برای گذراندن تعطیلات با پدر و مادرش (جری و کیت مک کین) به پرتغال رفته بودند، به طرز مشکوکی ناپدید شد. از همان روز نام مادلین مک کین به سرتاسر جهان مخابره شد و….
بر این اساس رولینگ که در انجام فعالیت‌های خیرخواهانه نیز حضور دارد، قرار است برای نگارش هرچه بهتر کتاب به کیت مک‌کین کمک کند.
همچنین گویا درآمد حاصل از این اثر –که قرار است 12 ماه می به چاپ برسد- به موسسه‌ در حال ورشکستگی"مک‌کین" که برای پیدا کردن «مادلین» راه‌اندازی شده، داده شود.
"جی.کی.رولینگ" نویسنده مجموعه داستان "هری پاتر" از پرفروشترین کتاب‌های تاریخ عنوان می‌گیرد که تاکنون به ۶۵ زبان و به طور تقریبی در ۴۰۰ میلیون نسخه منتشر شده و در عین حال بستر بسیاری فیلم‌های سینمایی، بازی‌های رایانه‌ای و … را نیز موجب شده است.
این نویسنده پیش از این نیز از درآمد کتاب‌ها و حق کپی‌رایت آنها برای ساختن فیلم 620 میلیون پوند را از آن خود کرده بود. همچنین در صورت موافقت "جی.کی.رولینگ" برای انتشار این آثار در فضای مجازی، 100 میلیون پوند دیگر هم به او پرداخت خواهد شد.