وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روز پنجشنبه 25 فروردین 1390

فال روز پنجشنبه 25 فروردین 1390
فروردین: امروز به فکر ریسک کردن و بواسطه آن، تغییر دادن یک سری مسائل هستید. از وعده هایی که به شما داده اند و برآورده نشده خسته اید و همین موضوع برروی رفتار و تعهداتی که دارید تاثیر گذاشته است. با تمام این اتفاقات اجازه ندهید که ناامیدی زندگی شما را در بر بگیرد چرا که هم اینک با یک بحران عاطفی روبرو هستید و باید فاکتورهایی به زندگی خود اضافه کنید تا کیفیت زندگی تان بالا رفته و از آن لذت ببرید. با بی حوصلگی مبارزه کنید و منتظر زمانی برای شروع مجدد بمانید.

اردیبهشت: با اینکه ادعا می کنید با تمام محدودیت هایی که دارید می توانید کنار بیایید و اهمیتی به آنها نمی دهید اما این شرایط اصلا مطلوب شما نیست. به خوبی می دانید که رفتار تند و خشن نمی تواند شما را به نتیجه ای که میخواهید برساند اما ممکن است امروز کمی عصبی و خشن باشید.

خرداد: اگرچه امروز تعهدات و مسئولیت های کاری و شغلی زیادی دارید اما باید توجه ویژه ای به مسائل شخصی خود داشته باشید. شاید با خود فکر کنید که ابتدا بهتر است به مسائل کاری پرداخته و مسائل و مشکلات شخصی و خانوادگی با مرور زمان برطرف می شوند، اما باید بدانید که از این مشکلات و مسئولیت هایی که در خانه دارید، هرگز نمی توانید برای مدت زمان زیادی فرار کنید! سعی نکنید که در مقابل همسر یا همراه تان پیش دستی کرده و وانمود کنید که با مسائل کاری درگیر هستید و وظیفه سنگینی برعهده دارید، بهتر است با شرایط کنونی خود صادق بوده و به وظایف شخصی و خانوادگی نیز اهمیت دهید.

تیر: امروز ممکن است بخاطر توقعات و اجباری که درمورد موضوعی به شما تحمیل می شود در محل کارتان عصبی بشوید. ممکن است کارفرما و رئیس تان توقع زیادی از شما داشته باشد اما بدانید که بهترین کار این است که به درخواستی که از شما دارند عمل نمایید. متاسفانه اگر به محدودیت های ایجاد شده توجه نکنید دچار مشکل خواهید شد. درمورد مسائلی که از کنترل شما خارج هستند، عصبانی نشده و واکنشی نشان ندهید چرا که این اقدام ممکن است شرایط و اوضاع را بدتر بکنند. می توانید با صحبت کردن و آگاه کردن دیگران درمورد کارهایی که توانایی انجام شان را ندارید، اوضاع را بهتر کرده و اجازه ندهید که شرایط از کنترل تان خارج شود.

مرداد: امروز ممکن است به شکل غیر منتظره ای ببینید که جیب های تان از پول خالی شده است و وضعیت نابسامانی در مورد مسائل مالی داشته باشید. حتی اگر نتوانستید راه حل مناسبی برای به تعادل رساندن میزان پول دریافتی و خرج هایتان پیدا کنید بازهم ناامید نشوید. یک برنامه ریزی بلند مدت و آگاهانه می تواند مشکلات شما را در مسائل مالی برطرف کند و این مشکل در چند روز آینده برطرف خواهد شد.

شهریور: امروز فکر می کنید که اگر خود را احساساتی نشان دهید، در این مورد گزاف گویی کرده اید و با بازگشت ماه به نشانه تان، می توانید تمرکز خود را برروی آنچه که برای تان مفید است، بیشتر کنید. امروز براساس برنامه ریزی هایی که از قبل کرده اید پیش نخواهید رفت. اگر از توقع و انتظاراتی که دارید کم کرده و از دست آنها راحت شوید، به راحتی می توانید یک بحث و چالش جدی را به یک موضوع خوشایند تبدیل کنید.

مهر: دوستان و همکاران تان امروز متوجه نخواهند شد که شما نگران بوده و دلشوره دارید، زیرا درمورد نگرانی ها و افکارتان با کسی صحبتی نمی کنید. دلیل اصلی شما این است که میترسید با گفتن نگرانی هایتان مورد انتقاد دیگران قرار گرفته و سرزنش بشوید اما سکوت و صحبت نکردن، مشکلی را برطرف نمی کند و باعث نمی شود که به یک راه حل منطقی دست یابید. با صحبت کردن خواهید دید که بسیاری از مشکلات تان به راحتی برطرف خواهند شد. اگر تصمیم گرفتید با شخصی صحبت کنید، حتما باید حقایق را بگویید! حتی اگر با فردی صحبت کردید که با دیدگاه های شما مخالف بود، یک بحث و گفتگوی صادقانه می تواند تنش های شما را کاهش دهد.

آبان: امروز اتفاقات زیادی در انتظار شماست به طوریکه فرصت برنامه ریزی منطقی برای پرداختن به آنها را نخواهید داشت. ممکن است امروز کسی درمورد درستی و امانتداری شما سوالی بپرسد یا حرفی بزند که شما مجبور شوید از خودتان دفاع کنید. فقط این را بدانید که نباید بجنگید و واکنش خشنی نشان بدهید، باید زیرک بوده و تاکتیک خود را تغییر داده تا کمتر ضربه بخورید. درنهایت شما باید قادر باشید که از بحث های غیرضروری اجتناب کرده و برروی اهداف خود تمرکز کنید و به حرف ها و صحبت هایی که دیگران می کنند توجه نکنید.

آذر: با اینکه شما هنوز هم علاقه دارید که درکنار کار کردن، تفریح و سرگرمی را نیز دنبال کنید، اما امروز پیدا کردن فرصتی برای تفریح، سخت خواهد بود. مسئولیت های حرفه ای شما امروز کاملا طاقت فرسا خواهد بود و با برنامه ریزی که دارید نمی توانید آنها را به خوبی انجام دهید.
احساس سرخوردگی نکنید و نگران نباشید زیرا فشار و مشکلات، دوامی نخواهند داشت. انتظاراتی که دیگران از شما دارند را برآورده سازید و پس از آن زمان کافی برای استراحت و تفریح بدست خواهید آورد.

دی: با اینکه ممکن است با کار سختی که دارید، حقوق و مزایای خوبی دریافت نکنید اما این بدان معنی نیست که در انجام وظایف خود کوتاهی کنید. دیگران نیز سرگرم کار خود هستند و فرصت قدردانی کردن از زحمات شما را ندارند پس فکر نکنید که آنها قدرنشناس هستند. تمرکز خود را از دست ندهید و اگر صبور و شکیبا باشید، پاداش این بردباری را به زودی دریافت خواهید کرد.

بهمن: امروز ممکن است بخاطر مسائل مالی دچار استرس زیادی بشوید که هیچ راهی برای اجتناب کردن از آن وجود ندارد. با این حال هیچ کسب و کاری را متوقف نکنید و هرچه زودتر فعالیت خود را آغاز نمایید که تاخیر ممکن است باعث یک تفاوت بزرگ بشود. با اینکه مدیریت مالی و دارایی ها می تواند کار سختی باشد اما شروع کسب و کار می تواند در آینده برای شما مفید بوده و امنیت مالی شما را تامین نماید.

اسفند: تعامل با کسی که کاملا بر زندگی شما کنترل دارد نمی تواند کار ساده ای باشد. شما همواره سعی می کنید نسبت به دیگران قدردان باشید و به آنها احترام بگذارید البته اگر دیگران نیز به رابطه ای که با شما دارند احترام بگذارند. این یک چالش است که به خواسته هر کسی که قدرت بیشتری دارد تن بدهید. نترسید و برسر اعتقاداتی که دارید بایستید. اگر از خواسته خود صرف نظر کنید بار دیگر با همین شرایط روبرو خواهید شد پس برای آرامش در آینده، الان محکم باشید.