وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زندگی کردن یک دختر با مارهای كبری+عکس

زندگی کردن یک دختر با مارهای كبری+عکس
«كاجول خان» كه هشت سال دارد و در روستای «گاتامپور» در ایالت «اوتار پرادش» هند زندگی می‌كند با وجود اینكه سه بار توسط مارهای كبری گزیده شده است، اما هنوز با این خزندگان خطرناك زندگی می‌كند، به طوری كه این حیوانات جای دوستان را برایش پر كرده‌اند.
رسانه‌های رسمی هند اعلام كردند كه یك دختربچه هشت ساله با مارهای كبری زندگی می‌كند.

به گزارش ایسنا، «كاجول خان» كه هشت سال دارد و در روستای «گاتامپور» در ایالت «اوتار پرادش» هند زندگی می‌كند با وجود اینكه سه بار توسط مارهای كبری گزیده شده است، اما هنوز با این خزندگان خطرناك زندگی می‌كند، به طوری كه این حیوانات جای دوستان را برایش پر كرده‌اند.

پدر 55 ساله این كودك در این باره به روزنامه دیلی میل، یادآور شد: من به مدت 45 سال است كه در كار گرفتن مارها از خانه و محل كار مردم روستا هستم. به پسرم كه هم‌اكنون 28 سال دارد آموزش مارگیری داده‌ام، اما دختر كوچكم در این مورد باهوش‌تر است.

به گزارش ایسنا، این دختربچه نیز افزود: علاقه‌ای به حضور در مدرسه ندارم. بهترین كار را بازی و معاشرت با مارهای كبری می‌دانم. این خزندگان سه بار از ناحیه شكم، گونه‌ها و بازو مرا مورد گزش قرار داده‌اند، اما پدرم با تركیب خمیر، فلفل سیاه و كره مراحل درمان را انجام داد. البته هر سه بار من مقصر بودم؛ چرا كه آنها را اذیت كردم. من دوستی ندارم. همه از من وحشت دارند.