وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روز یکشنبه 4 اردیبهشت 1390

فال روز یکشنبه 4 اردیبهشت 1390
فروردین: امروز دوست دارید که بیرون رفته و کمی خوش بگذرانید، هر چند که ممکن است اتفاقاتی رخ بدهد که از اختیار شما خارج باشد. شما دقیقا می دانید که چه چیزی میخواهید اما ممکن است با خود فکر کنید چیزی که الان بدست آورده اید، دقیقا آن چیزی که میخواهید نیست! تفاوتی که بین خواسته و آرزوهایتان و اتفاقاتی که در واقعیت رخ می دهد را بپذیرید چرا که برای شما مفید خواهد بود. به احساست خود اهمیت بدهید، بخش مهمی از خوشبختی و آرامش شما در بلند مدت، توجه به احساست تان می باشد.

اردیبهشت: شما میدانید که چه چیزی میخواهید به دیگران بگویید اما ممکن است در بیان کردن صحبت هایتان، بیش از حد به  احساس تان توجه نمایید. بخشی از مشکل به این نکته برمی گردد که شما فقط به رویاهایتان فکر کرده و هرکاری را که انجام می دهید را توجیه میکنید. اگر کمی از احساسات و رویاهایتان فاصله بگیرید، آزادی بیشتری بدست خواهید آورد. فقط این نکته را در ذهن خود داشته باشید که اگر عمل یا کاری را انجام می دهید اجازه ندهید که رویاهایتان شما را به دام بیاندازند!

خرداد: شما مشتاقانه منتظر روزهای آینده هستید تا کار و عمل جدیدی را آغاز نمایید اما قبل از هر شروعی، ابتدا برنامه و اهداف خود را نهایی کنید. این کاری که در ذهن دارید یک سرگرمی و تفریح نیست پس نباید بدون فکر و برنامه قبلی، آن را آغاز کرد. ماه به نهمین خانه خود یعنی ماجراجویی و مخاطره وارد می شود و شما باید افق دیدتان را گسترش داده تا خطری تهدیدتان نکند. برای حل و فصل مسائل راه ساده ای وجود ندارد، با یک استراتژی خلاقانه می توانید به اهداف خود برسید.

تیر: شما از لحاظ احساسی و عاطفی همیشه سعی کرده اید که به شخص مورد علاقه تان نزدیک بوده و تمام تلاش خود را برای پرورش و تقویت احساست خود بکار گرفته اید اما ممکن است احساس کنید که شخصی به تازگی در برابرتان قرار گرفته است. ممکن است کمی عقب نشینی بکنید اما این عقب نشینی بخاطر رسیدن به هدف تان می باشد.

مرداد: امروز یک گفتگوی عجیب و مرموز بین شما و یکی از دوستان نزدیک و یا شریک زندگی تان بوجود می آید که اطلاعاتی که فکر می کردید باید بدانید را به شما منتقل خواهد کرد. شاید ناراحت شوید چرا که نمی توانید آنگونه که میخواهید پاسخ و واکنش مورد انتظار خود را ارائه دهید. به خاطر داشته باشید که شما توانایی کنترل کردن هر آنچه که اتفاق می افتد را ندارید. قبل از نتیجه گیری در هرموضوعی کمی وقت بگذارید و آن را به خوبی بررسی نمایید.

شهریور: امروز بی حوصله و کسل هستید و نمی خواهید که کارهای روزمره را از همان راه های قبلی انجام بدهید، سعی می کنید راه و روش های جدید را تجربه کرده تا کمی هیجان داشته باشید. اگر موضوعی به درازا انجامیده و طولانی شده است نگران نباشید، زمان در حال هدر رفتن نیست، در حقیقت شما با این اتفاقات چیزهای زیاد و ارزشمندی خواهید آموخت که در آینده به کمک تان خواهند آمد.

 
مهر: شما امروز تمایل دارید که روز خود را با دوست نزدیکتان سپری بکنید چرا که شور و شوق او نیز به شما منتقل شده و یک روز خوب را تجربه خواهید کرد. نگران هستید که اتفاقی در زندگی تان رخ بدهد و ناگهان همه چیز را بهم بریزد. با این حال نیازی به نگرانی نیست، سعی کنید زمانی برای به آرامش رسیدن خود پیدا نمایید. به لذت بردن از زندگی فکر کرده و نگران اتفاقاتی که مشخص نیست رخ می دهند یا خیر، نباشید.

آبان: اگر امروز موضوعی با قلب و احساس شما مطابق نباشد، عصبی خواهید شد و تعادل روحی خود را از دست خواهید داد. این حالت شما به معنی گارد گرفتن و حمله کردن به دیگران نیست بلکه فقط بخاطر نگرانی و اضطرابی است، که دارید. اینکه الان شخصی غیرمنعطف هستید شاید این حس را درون تان ایجاد کند که از همه چیز دلسرد شده اید اما این می تواند به شما کمک کند که حرف تان را به راحتی زده و از فشارهایی که برروی شما قرار داد بکاهد. یک سورپرایز ویژه و غیر منتظره خیلی بهتر از چیزی است که انتظار آن را می کشید، پس منتظر سورپرایز خود باشید!

آذر: چیزهای زیادی برای انجام دادن و یا تجربه کردن وجود دارد اما با زمان محدودی که در اختیار دارید باید کنار بیایید. سعی کنید قبل از دیر شدن، قرار ملاقات هایی که دارید به تعویق انداخته یا آنها را لغو نمایید. به طور کلی امروز، مشغله زیادی خواهید داشت.

دی: با توجه به اینکه هفته گذشته کمی مشغله داشتید و سرتان شلوغ بوده، امروز دوست دارید که بیشتر در خانه بمانید. اگر دقیقا بدانید که چه کاری بهتر است انجام دهید برای شما مفید تر خواهد بود تا اینکه صبر کرده و ببینید چه چیزی پیش خواهد آمد. اینکه بتوانید درستی و کمال خود را حفظ نمایید، خیلی مهم است، مرزهای جدیدی برای خود وضع کرده و کارهایی که به شما احساس خوبی می دهد را تجربه نمایید.

بهمن: با ورود ماه به نشانه شما، امروز ممکن است احساس نیاز بیشتری داشته باشید اما متاسفانه خانواده و دوستان تان، متوجه این نیاز شما نخواهند شد و در نتیجه نمی تواند کمکی به شما بکنند. تنها راه درست این است که احساسات و افکار خود را با دیگران سهیم شده و به طور واضح نیاز های خود را بیان کنید. با دیگران در تماس باشید، شرکت در فعالیت های مختلف، می تواند شما را شاد بکند.

اسفند: با وجود اینکه هنوز فرصت های زیادی  برای جبران گذشته وجود دارد اما شما امیدی ندارید و تمام مشکلات دنیا را برروی شانه خود احساس می کنید. این حس شما درونی است و آنها را با دیگران در میان نمی گذارید برای همین احساس تنهایی می کنید. خوشبختانه شما این توانایی را دارید که با تمرکز برروی زندگی ایده آل خود و توجه به آینده، از این احساس رها شوید.