وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روز سه شنبه 6 اردیبهشت 1390

فال روز سه شنبه 6 اردیبهشت 1390
فروردین: امروز با احساسات خود دچار مشکل می شوید، گویا لبه یک پرتگاه ایستاده اید و نمی توانید تصمیم بگیرید که بپرید یا خیر؟! مطمئن هستید که اگر بپرید در فضا معلق خواهید ماند و آسیبی به شما نمی رسد و این هیجان انگیز است و از طرف دیگر از لحظه پرش می ترسید. شما دوست ندارید کنترل و نظارت خود را برروی موضوعاتی که به شما مربوط می شود را از دست بدهید چرا که احساس ناراحتی خواهید کرد. با تمام این احوال اگر درمورد موضوعی ریسک بکنید، تجربه ای خوب و به یاد ماندنی خواهید داشت.

اردیبهشت: حضور ماه باعث تحریک سیاره پلوتون و سیاره کلیدی شما یعنی ونوس خواهد شد و شما را به سوی یک درام و ماجرای عاشقانه پیش خواهند برد. خوشبختانه این ماجرا باعث خواهد شد که راه های جدیدی در درون قلب شما ایجاد بشود. با این حال باید بدانید که اگر در عشق فقط به خودتان و دستوراتی که می دهید فکر کنید، مشکلات به سراغ تان خواهند آمد. هرچند که بوجود آمدن مشکل، برای شما مفید است زیرا یاد خواهید گرفت که انعطاف پذیری بیشتری داشته باشید. حق به جانب بودن را فراموش کنید و از احساسات خود پیروی نمایید.

خرداد: امروز وسوسه می شوید که درمورد یک موضوع حساس و مهم بحث بکنید. با این اقدام ممکن است سهوا موجب آزار و ناراحتی شخصی که دوستش دارید شده و او را از دست خود دلخور نمایید. به هرحال بهتر است که بر ترس خود غلبه کرده و یک راه حل نهایی برای مشکلات خود بیابید، چرا که راه حل های سطحی به درد شما نخواهند خورد.

تیر: امروز دوست ندارید که یک درگیری عاطفی ایجاد بکنید و مایل هستید که روز آرامی داشته باشید اما این را بدانید که پا نهادن در یک سرزمین ناشناخته می توانید پاداشی ارزشمند برای شما به ارمغان بیاورد! به کمک یک دوست نزدیک یا شخص مورد علاقه تان نیاز دارید تا در برابر مشکلات از خود دفاع کنید اما باید سعی کنید که ترس هایتان با گفتگو از بین ببرید. به یاد داشته باشید هیچ راه صحیح و درستی وجود ندارد مگر اینکه با قلب و احساس خود به درست بودن آن مسیر،‌ پی ببرید.

مرداد: امروز به امید و آرزوهایی که دارید اجازه بدهید که آزادانه حرکت نمایند چرا که آنها می توانند الهام بخش باشند و شما را برای رسیدن به اهداف تان تحریک نمایند. امروز برای شما روز ساده ای نخواهد بود چرا که درگیر مسائل مختلفی خواهید شد به گونه ای که کاملا احساس زنده بودن و سرزندگی خواهید کرد. اما فقط به یاد داشته باشید که شما همه چیز را می توانید به درستی انجام بدهید پس مراقب باشید که اشتباهی نکنید. می توانید به ترسیم چشم انداز خود بپردازید و نیازی نیست که منتظر تصدیق کردن دیگران باشید.

شهریور: امروز ممکن است فردی از شما بخواهد درمورد موضوعی که به تنش و درگیری ختم شده است قضاوت بکنید، بهتر است حرفی نزده و به عنوان یک فرد بی طرف باقی بمانید. حتی اگر در این مشاجره دخالت نکنید، امروز باید حواستان باشد، چرا که ممکن است به دردسر بیفتید. بهترین راه این است که به طور کلی از این حاشیه ها دوری کنید. در زمانی که عصبانی هستید، چند نفس عمیق بکشید و سپس حرف مورد نظر خود را بیان کنید، در این صورت از گفته خود پشیمان نخواهید شد!

مهر: دوست و یا همکارتان امروز شما را در موقعیت سختی قرار خواهد داد و از شما میخواهد که موضوعی را که قصد دارید به عنوان یک راز نگه دارید، بیان نمایید. اگر از موضوعی ناراحت هستید، بهتر است آن را ابراز کرده تا اینکه بخواهید وانمود کنید که همه چیز عالیست! با شخص مورد نظر خود گفتگو کرده و حرف های ناگفته خود را بگویید چرا که صحبت های گفته نشده می تواند موجب تنش بشوند، پس حرف های خود را بزنید و مطمئن باشید پس از آن رابطه شما بهتر از قبل خواهد بود.

آبان: سیاره حاکم شما تحت تاثیر ماه قرار گرفته و از طرف دیگر با حضور ونوس، احساسات عاشقانه و شدیدی را تجربه خواهید کرد، درست زمانی که این احساسات در زندگی شما کمرنگ شده بودند. در کل امروز فرد عاشقی خواهید بود، هرچند که مهم نیست احساسات و عشق خود را پنهان نمایید اما بهتر است کمی هوشمندانه تر رفتار کنید!

آذر: امروز حواس شما به اسرار و نکات مبهمی که در عشق وجود دارد پرت خواهد شد. اما درست زمانی که به احساسات و لحظاتی که از کنترل شما خارج است، وارد می شوید، احساس ترس کرده و عقب نشینی خواهید کرد. کمی دچار تناقض می شوید زیرا هم میخواهید یک سری نکات جالب را کشف بکنید، هم اینکه دوست ندارید که خطری شما را تهدید بکند. سعی نکنید به گونه ای رفتار کنید که گویا به حمایت کسی نیاز ندارید زیرا کمی آسیب پذیر بودن می تواند باعث بوجود آمدن صمیمیت در ارتباط های شما بشود.

دی: امروز سیاره پلوتون آتشی مزاج و پر حرارت با ونوس که سیاره عشق است، تماس پیدا کرده و شما احساسات خاصی را تجربه خواهید کرد. بهتر است مراقب تمایلات نفسانی خود باشید چرا که امروز کنترل کردن تمایلات تان کار ساده ای نخواهد بود! خوشبختانه شما این قدرت را دارید که از تمایلات نامتعارف خود دوری کرده و اسیر حاشیه نشوید.

بهمن: خاطراتی که از گذشته در ذهن و خیال خود داشتید امروز می تواند به سراغ تان آمده و ناراحت تان بکند. نیازی به گفتن نیست که شما احساس خوبی  نخواهید داشت اما می توانید بجای فکر کردن به گذشته به امروز و زندگی فعلی خود فکر کرده و اگر مشکلی هست آن را اصلاح کنید.

اسفند: امروز دوست دارید که درگیر یک ارتباط عاطفی بشوید. با اینکه مشتاق هستید که در سرزمین ناشناخته عشق به کشف نقاط مختلف بروید اما فعلا ترجیح می دهید که همه چیز ساده و آسان پیش برود. به هرحال بیان کردن احساسات خود به فردی که به او اعتماد دارید نیاز به شجاعت دارد! اما سعی کنید گوهر گرانبهایی را پیدا کنید که قلب شما را التیام می دهد!