وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

10 سال زندگی زن آمریکایی با جسد خواهرش

10 سال زندگی زن آمریکایی با جسد خواهرش
یک زن آمریکایی بیش از 10 سال با جسد همسرش زندگی کرد، چرا که قبول کردن مرگ او برایش بسیار دشوار بود.
جین استونس 91 ساله حتی جنازه خواهر دو قلویش را که سال گذشته فوت کرده بود در خانه و در کنار خود نگاه می‌دارد.
بعد از مرگ اعضای خانواده، خانم استونس اجساد مومیایی شده آن‌ها را از زیر خاک خارج کرد و در خانه در پیش خود نگاه داشت. او در تمام این مدت همه تلاش خود را برای نگهداری کردن از این اجساد انجام داد تا این که در نهایت ماه گذشته پلیس متوجه وجود این اجساد در خانه او شد.
او در این باره گفت: باور مرگ نزدیکانم برای من بسیار دشوار است.
خانم استونس آرزو داشت که می‌توانست دوباره به همسرش که در سال 1999 فوت کرد و خواهر دوقلویش که در سال گذشته جان خود را از دست داد بپیوندد.
او در این باره گفت: زمانی که شما جسد افرادی را که دوست دارید در خاک می‌گذارید دیگر باید برای همیشه با آن‌ها خداحافظی کنید. اما حداقل با نگهداشتن آن‌ها در خانه من می‌توانم آن‌ها را لمس کنم و با آ‌ن‌ها صحبت کنم.
او جسد خواهرش را روی یک مبل قدیمی در یک از اتاق‌های اضافه خانه‌اش نگهداری می‌کرد و هر روز با استفاده از عطرهای گران‌قیمت سعی می‌کرد بوی جسد او را کم کند.

او در این باره گفت: من به اتاق خواهرم می‌رفتم و با او صحبت می‌کردم. من حتی عینک او را هم به چشمانش می‌گذاشتم و هر روز صورت و ظاهر او را مرتب می‌کردم.

شاید بعضی‌ها با شنیدن این مطلب احساس بدی پیدا کنند و از من بپرسند چرا باید یک فرد با جسد یک مرده زندگی کند و حتی به آن نگاه کند.
اما من می‌گویم با این کار من احساس آرامش می‌کردم و ادامه زندگی برایم راحت‌تر بود. من در مورد احساس متفاوتی نسبت به دیگران دارم.