وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اتفاق ترسناکی که 31 اردیبهشت رخ می دهد !!

اتفاق ترسناکی که 31 اردیبهشت رخ می دهد !!
زمانی که به روز 21 می می رسیم در هر شهر و کشور، بر اساس نوشته ای از کتاب مقدس که می گوید زمانی که ساعت به 6 عصر می رسد، زلزله بزرگی رخ می دهد. این زلزله با زلزله ای که در ژاپن، اخیراً امد قابل مقایسه نیست! و تمام دنیا می فهمند که روز قیامت فرار رسیده است.
چندی است که این ادعا شنیده می شود که "دنیا در 21 می 2011 پایان می بابد"
 اما همچنان که به این تاریخ نزدیک می شویم و مقدار این نوع سخنان زیاد تر می شود و کنجکاوری ها نیز افزایش می یابد؛ اما به واقع، دنیا دقیقا چگونه به پایان می رسد؟

مجله نیویورک که با یکی از افرادی که مدعی پایان دنیا در 21 می امسال است، گفت و گو کرده است. او می گوید:  زمانی که به روز 21 می می رسیم در هر شهر و کشور، بر اساس نوشته ای از کتاب مقدس که می گوید زمانی که ساعت به 6 عصر می رسد، زلزله بزرگی رخ می دهد.

وی افزود: این زلزله با زلزله ای که در ژاپن، اخیراً امد قابل مقایسه نیست! و تمام دنیا می فهمند که روز قیامت فرار رسیده است.
بیزینس اینسایدر در ادامه در این خصوص نوشت: در نخستین بخش از کتاب مقدس به نام سفر پیدایش آمده است: زمانی که خدا به نوح گفت: هفت روز  تمام، باران را به زمین به مدت چهل روز و چهل شب می فزستم و من زمین را از هر مخلوقی که افریده ام پاک می کنم.

وقتی که خدا به هفت روز اشاره کرد، منظور خدا از هفت روز ، هفت هزار سال بوده است ! به این دلیل که این سیل سهمگین در 4990 سال قبل از میلاد مسیح اتفاق افتاد است و هفت هزار سال بعد می شود، سال 2011!
دلیل دیگر این ادعا، تعداد روزهاست که بین مصلوب شدن (سالگرد به صلیب کشبدن حضرت عیسی) و 21 می 2011 است.

722.500 روز بین این تاریخ وجود دارد.
این عدد، عددی قابل توجهی است به این دلیل که از اعدادی قابل توجه تشکیل شده است: 5x10x17x5x10x17

5 به نشانه رستگاری است، 10 به نشانه تکامل است و 17 به معنی بهشت است.
بیزینس اینسایدر در پایان نوشت: این اعداد نماینگر روز رهایی(5) و پایان دوران مسیحیت(10) و صعود به اسمان(17) است.