وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مردی با سقف دهان ، حدقه چشم و ارواره پیچی

مردی با سقف دهان ، حدقه چشم و ارواره پیچی
این تصویر، عکس برداری اشعه ایکس از سر مردی است که به همراه برادرش توسط گروه 30 نفره سارقان مورد حمله قرار گرفت و با ضربات چکش به شدت از ناحیه سر آسیب دید.
پزشکان تلاش کردند با استفاده از صفحات فلزی و پیچ و مهره صورت آسیب‌دیده دیوید باری و برادرش را که بر اثر ضربات چکش به این شکل درآمده بود ترمیم کنند.
این دو برادر بعد از این حادثه به سرعت به بیمارستان منتقل شده و تحت عمل جراحی قرار گرفتند. جالب اینجاست که پزشکان با چنان مهارت صورت دیوید را جراحی کرده اند که هم‌اکنون هیچ آثاری از ضربات سنگین چکش روی صورت او باقی نمانده است. این در حالیست که حدقه چشم دیوید خرده شد بود ، سقف دهان او دچار آسیب جدی شده و آرواره او از 6 جا شکسته بود.

پزشک جراح او گفت : جراحات صورت دیوید بدترین جراحاتی بود که در شخصی دیده که بتواند زنده بماند. دیوید که یک مهندس ارتباطات است در این باره گفت : این یکی از بدترین و ترسناک‌ترین تجربیات زندگی من بود که می‌دیدم شخصی با ضربات چکش مرا از پای درمی‌آورد.

من در همان ضربات اول بی‌هوش شدم ، اما شاهدانی که در محل حضور داشتند اعلام کردند که بعد از بیهوشی من باز هم سارقان با ضربات چکش به صورت من می‌زدند.صورت من بعد از این حمله به طور کامل خرد شده بود و پزشکان اعلام کردند این یک معجزه بود که بعد از این ضربات من باز هم زنده بودم.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره