وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

۵ تا از بهترین سایت های رزرو هتل خارجی | (معرفی+روش رزرو)

۵ تا از بهترین سایت های رزرو هتل خارجی | (معرفی+روش رزرو)

۵ تا از بهترین سایت های رزرو هتل خارجی | (معرفی+روش رزرو)

 

سایت‌های مختلفی هستند که با استفاده از کارت‌های اعتباری بین‌المللی یا پرداخت در محل هتل، می‌توانید در آن‌ها اقدام به رزرو هتل در هر کشوری از دنیا کنید.

 

در سال‌های اخیر تعداد این سایت‌ها افزایش چشم‌گیری داشته اما اگر بخواهیم ۵ مورد از بهترین سایت رزرو هتل خارجی را به شما معرفی کنیم، موارد زیر گزینه‌های مورد نظر ما هستند.

 

بهترین سایت های رزرو هتل خارجی

 

رزرو تور با آویسا تراول

پیش از آن‌ که به سراغ معرفی بهترین سایت رزرو هتل خارجی برویم، پیشنهاد می‌کنیم با رزرو تور، سفری بی‌دغدغه را تجربه کنید.

 

مجموعه آویسا تراول با ارائه تورهای مختلف و متنوع، امکان انتخاب از میان هتل‌های مختلف در کشورهای دنیا را به شما می‌دهد و در واقع دردسر پرداخت پول با کارت‌های اعتباری بین‌المللی را از سر شما کم می‌کند.

 

همچنین خدمات عالی، بلیط پرواز رفت و برگشت در بهترین ساعات ممکنه، راهنمای فارسی زبان و بسیاری امتیازات دیگر را در تورهای آویسا تراول تجربه خواهید کرد که اگر خودتان به صورت شخصی اقدام به اجاره هتل کنید، از آن‌ها محروم خواهید بود.

 

برای رزرو تور می‌توانید با شماره ۴۱۵۳۵ – ۰۲۱  تماس گرفته یا به سایت avisatravel.com مراجعه نمایید. با تمام این اوصاف، اگر در هر صورت می‌خواهید به اجاره هتل در جاهای مختلف دنیا بپردازید، سایت‌های زیر بهترین انتخاب برایتان خواهند بود.

 

بهترین سایت های رزرو هتل خارجی

 

بهترین سایت رزرو هتل خارجی

سایت‌هایی که در زیر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، همگی معتبر هستند، کشورهای زیادی را پوشش داده، تخفیفات مناسبی ارائه می‌دهند و همچنین در بخش نظرات آن‌ها، می‌توانید، اطلاعاتی را که مسافران قبلی از هتل ارائه می‌دهند دنبال کنید.

 

بوکینگ (com)

وبسایت بوکینگ بازه‌ی گسترده‌ای از هتل‌های گران قیمت تا هاستل‌های ارزان در شهرهای کوچک و بزرگ دنیا را پوشش می‌‌دهد.

 

البته بوکینگ از آن سایت‌هایی نیست که حتما پایین‌تر قیمت را در آن پیدا کنید، با این حال جزو جاهایی است که همیشه مورد اعتماد گردشگران بوده و حجم بالایی از کاربرانی که اقدام به رزرو هتل می‌کنند، مستقیما به سراغ این سایت می‌روند.

 

یکی از نکات بسیار خوب در مورد بوکینگ این است که تنها آن‌هایی که هتل مورد نظر را رزرو کرده باشند، می‌توانند بعد درباره آن نظر بدهند و در بخش نظرات، شما با اطلاعات غلط و تبلیغاتی مواجه نیستید.

 

در نظر بگیرید که تمامی هزینه‌های گفته شده در بوکینگ، شامل مالیات نیز می‌شوند و شما نباید چیزی بیش از آن چه در سایت گفته شده را پرداخت نمایید.

 

بهترین سایت های رزرو هتل خارجی

 

کایاک (com)

کایاک از نظر بسیاری در این سال‌ها به بهترین سایت رزرو هتل خارجی تبدیل شده است.

 

نحوه جستجو عالی، فیلتر گذاری بسیار خوب برای رسیدن به نتیجه دلخواه، پوشش شهرهای بسیار زیاد و رابط کاربری ساده یکی از مهم‌ترین مزیت‌های کایاک است اما این را هم نباید فراموش کنید که این سایت از جمله جاهایی‌ست که عموما پایین‌ترین قیمت‌ها را می‌توانید در آن‌جا پیدا کنید.

 

توجه کنید که موقع جستجو در این سایت، همیشه ارزان‌ترین‌ها در بالای لیست نمی‌آیند و باید این موضوع را مشخص کنید. همچنین اگر به دنبال هتل‌هایی با فضای خانوادگی هستید، می‌توانید از همان اول در بخش Style گزینه‌ی Family را انتخاب نمایید.

 

هتلز (com)

از نظر گستردگی مکان‌هایی که امکان اجاره آن‌ها را در هتلز دارید، این مجموعه بهترین سایت رزرو هتل خارجی به حساب می‌آید تا جایی که حتی امکان اجاره‌ی قلعه در بعضی از کشورها را به شما می‌دهد!

 

هتلز همچنین به تخفیف‌های خیلی خوب و البته موتور جستجوی عالی‌اش معروف است. نتایج جستجو‌ها را می‌توانید بر اساس پارامترهای متعددی ردیف کنید و به سرعت به محلی که مد نظرتان هست برسید.

 

همچنین اطلاعات کامل و عکس‌های دقیقی از اتاق‌ها و امکانات هر هتل تهیه دیده شده و البته همیشه بخش نظرات نیز برای دریافت اطلاعات بهتر از هتل‌ها پیشنهاد می‌شود.

 

بهترین سایت های رزرو هتل خارجی

 

یکی از نکات جالب در مورد هتلز، سیستم امتیاز دهی این سایت است. در بیشتر هتل‌ها شما به ازای هر یک شب اقامت، یک امتیاز دریافت می‌کنید که با هر ۱۰ امتیاز، یک شب اقامت رایگان در همان هتل دریافت خواهید کرد.

 

اگر به جای سفر با تور تایلند، در سفری شخصی به این کشور باشید، هتل‌های زیادی در مقاصد مختلف آن‌جا پیدا می‌کنید که در هتلز از این سیستم امتیاز دهی استفاده می‌کنند.

 

اکسپدیا (com)

اکسپدیا سایتی تنها برای رزرو هتل نیست و امکان رزرو بلیط هواپیما، تورهای مختلف، بلیط قطار، اتوبوس و … را نیز در آن‌جا خواهید داشت و حتی می‌توانید برای فستیوال‌ها نیز بلیط ورودی در این محل خریداری کنید.

 

اما بزرگ‌ترین امتیازی که اکسپدیا برای کاربران ایرانی دارد، امکان رزرو هتل و پرداخت در محل است. البته این مهم برای تمام هتل‌های این سایت وجود نداشته اما آن‌هایی که گزینه Pay At hotel دارند، این امکان را به شما می‌دهند تا بتوانید در زمان مراجعه به هتل، هزینه اقامت خود را به صورت نقدی پرداخت نمایید.

 

آگودا (com)

آگودا نیز از بهترین سایت رزرو هتل خارجی محسوب می‌شود که بسیاری از گزینه‌های گفته شده در مورد دیگر سایت‌ها را در خود دارد. همچنین گفته می‌شود با توجه به مقایسه‌های انجام شده، آگودا جزو سایت‌هایی است که پایین‌ترین قیمت را در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

آگودا گزینه  Pay Later یا پرداخت در زمان دیگر نیز دارد اما این زمان از طرف سایت و پیش از مراجعه به هتل تعیین شده و مربوط به پرداخت در محل هتل نیست .

 

سایت آگودا از نظر طراحی پیچیده و چشم نواز است و صفحه اصلی آن را می‌توانید به دلخواه خود تغییر دهید تا اطلاعات مورد نظرتان همیشه در دسترس باشند. همچنین نتایج جستجوها در این سایت نیز به راحتی قابلیت ردیف کردن با پارامترهای مختلف را دارد .

 

Airbnb، گزینه‌ای متفاوت

شرکت Airbnb کار خود را در سال ۲۰۰۸ آغاز کرد و روشی کاملا متفاوت را در پیش گرفت که این روزها، سایت‌های مشابه نیز همین رویه در پیش گرفته‌اند.

 

در واقع شما در Airbnb بر خلاف گزینه‌های مختلف در لیست بهترین سایت رزرو هتل خارجی که به شما معرفی کردیم، اقدام به اجاره هتل نمی‌کنید، بلکه افراد مختلف، اتاق‌ها، ویلاها یا خانه‌های خود را برای اجاره در این سایت آگهی می‌کنند و شما می‌توانید آن‌ها را با قیمت مناسب اجاره کنید.

 

برای مثال اگر به جای شرکت در تور سریلانکا، قصد دارید که به صورت شخصی به این کشور سفر کنید، ویلاهای ساحلی بسیاری را در سایت Airbnb برای اجاره پیدا خواهید کرد.

 

استفاده از Airbnb به جای سایت‌های رایج رزرو هتل، امتیازهای مختلفی دارد. اول این که با توجه به سیستم امتیاز دهی، عموما همه به دنبال این هستند که واحدهای خود را به بهترین شکل به مشتریان ارائه کنند.

 

همچنین در بخش نظرات نیز، آن‌هایی که واحد مورد نظر را اجراه کرده‌اند، نظرات خود را درباره مکان و مالک ارائه می‌کنند. همچنین قیمت واحدها عموما پایین‌تر از هتل‌ها بوده و مخصوصا برای سفرهای جمعی پیشنهاد می‌شوند.

 

بهترین سایت های رزرو هتل خارجی