وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خرید خودرو از محل یارانه نقدی با اقساط 24 ماهه

خرید خودرو از محل یارانه نقدی با اقساط 24 ماهه
مدیر طرح تأمین كالای وزارت صنایع با تشریح جزئیات خرید خودرو از محل یارانه نقدی، گفت: در این طرح 60 درصد ارزش خودرو به صورت پیش‌پرداخت دریافت و باقیمانده مبلغ خودرو نیز در اقساط 24 ماهه از یارانه نقدی خانوار تأمین می‌شود.

كیومرث فروتنی اظهار داشت: این طرح برای خانوارهای 4 نفر به بالا قابل اجراست و نرخ سود و كارمزد 12 درصدی برای آن پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به بدقولی شركت نرم‌آفزاری طرف قرارداد وزارت صنایع برای اجرای طرح عرضه خودرو از محل یارانه نقدی، گفت: باید تغییراتی بر روی نرم‌افزار این طرح اعمال می‌شد كه به دلیل بدقولی شركت نرم‌افزاری طرف قرارداد، اجرای طرح با تأخیر روبرو شد.

فروتنی پیش‌بینی كرد این مشكل به زودی برطرف و از ابتدای هفته آینده امكان عرضه خودرو به مردم فراهم شود.

وی با بیان اینكه در طرح عرضه خودرو از محل یارانه نقدی فروش خودروهای زیر 10 میلیون تومان پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: مهلت تحویل خودرو از زمان واریز پیش‌پرداخت، 60 روز خواهد بود و سند خودرو به نام خریدار و در رهن شركت سایپا صادر می‌شود.

به گفته وی گارانتی، بیمه شخص ثالث و مشخصات خودرو در طرح تأمین مانند شرایطی است كه مستقیماً از نمایندگی خودرو خریداری می‌شود.

مدیر طرح تأمین با بیان اینكه بیش از 50 شركت 83 قلم كالا با هزار و 100 مدل را در طرح تأمین عرضه كرده‌اند، گفت: تقاضای شركت‌های دیگر نیز برای مشاركت در این طرح در حال بررسی است.