وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

لیزر برای از بین بردن موهای زائد بدن

لیزر علاوه بر استفاده دردوره های درمانی پزشکی در از بین بردن موهای زائد بدن نیز استفاده می شود. در 2 سال گذشته بیش از 10 نوع سیستم لیزری گوناگون برای این کار در دسترس استفاده کننده ها قرار گرفته است. تقریبا اصول کار همه آنها بر پایه حرارت دادن رنگدانه ملانین در سلول فولیکول مو می باشد. این حرارت به اندازه ای است که مکانیسم رشد مو را غیر فعال کرده و از کار می اندازد.

اشعه لیزر فقط توسط رنگدانه موجود در فولیکول جذب می شود و سلولهای اطراف پوست هیچ صدمه ای نمی بینند. لیزرها سریعتر عمل می کنند و در مقایسه با تکنیکها و روش های دیگر مانند مومک انداختن، بی رنگ کردن ،کندن، اصلاح کردن با تیغ و الکترولیز در کاهش تعداد موها تقریبا نتیجه کار دائمی است.

لیزر یک روش مطمئن در برطرف کردن موهای زائد بدن می باشد چرا که فقط جهت نفوذ در ریشه مو طراحی شده است. بنابراین برای بقیه قسمتهای بدن شما عامل مخربی محسوب نمی شود.

در عملیات درمانی لیزر مراقبت های لازم انجام می شود تا پوست اطراف صدمه ای نبیند. تنها محدودیت برای استفاده از این روش درمانی قیمت و هزینه آن است که بسیار گران می باشد. این روش برای مناطق پاک کردن موهای زائد زیربغل،خطوط مایو، پاها، دست و صورت مناسب می باشد. درمان لیزری برای ابروها توصیه نمی شود چون امکان آسیب رساندن به چشمها وجود دارد.

 

 

پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز