وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آمار جالب از فوتبال زناندر جهان

آمار جالب از فوتبال زناندر جهان
فارس: به نقل از سایت فیفا، در حالی كه تنها دو روز تا شروع مسابقات جام‌جهانی فوتبال زنان آلمان باقی‌مانده است؛ سایت فیفا اقدام به درج آمار جالب در خصوص خصوص این رقابت‌ها كرده است كه در زیر از نظر می‌گذرانیم:
 
1- نادین انگرر موفق‌ترین دروازه‌بان در رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال زنان است. این دروازه‌بان 31 ساله در طول دوران درخشان حرفه‌ای تاكنون 14 مدال قهرمانی كسب كرده است كه 2 مدال متعلق به رقابت‌های جهانی و 4 مدال در مسابقات قهرمانی اروپا بوده است.
 
2- كریستین لی‌لی از آمریكا تنها بازیكنی است كه در هر پنج جام‌جهانی تا این لحظه به میدان رفته است. 30 حضور وی در فینال رقابت‌های فوتبال نیز ركورد دیگری برایش محسوب می‌شود.
 
3- سه گل در اولین دقیقه مسابقات جام‌جهانی فوتبال زنان به ثمر رسیده است. سریع‌ترین همه این گل‌ها متعلق به لنا ویدكول از سوئد در دیدار مقابل ژاپن در سال 1991 است. او تنها پس از 30 ثانیه توانست اولین گل تیمش را به ثمر برساند. دومین گل سریع در این رقابت‌ها روی شوت ملیسا تانكردی از كانادا برابر استرالیا در سال 2007 به ثمر رسید (ثانیه 37 بازی). سومین گل سریع را نیز لوری چالوپنی از آمریكا در ثانیه 54 بازی وارد دروازه نیجریه كرد.
 
4- میشل آكرز، اسطوره آمریكا ركورد بیشترین گل در یك مسابقه جام‌جهانی فوتبال زنان را با به ثمر رساندن پنج گل در بازی مقابل چین‌تایپه در سال 1991 به خود اختصاص داده است.
 
5- گروه منحصر به فردی از 19 بازیكن (7 آمریكایی و 12 بازیكن آلمانی) تاكنون موفق شده‌اند طعم 2 بار قهرمانی در جام‌جهانی را بچشند. بیرجیت پرینز تنها بازیكنی است كه سه بار در فینال مسابقات حضور داشته است. وی در سال‌های 2003 و 2005 و یك نیمه مسابقه فینال برابر نروژ در سال 1995 برای آلمان به میدان رفته است.