وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فجیع ترین عمل مردی نسبت به زن و دخترش

فجیع ترین عمل مردی نسبت به زن و دخترش
به گزارش پرداد و به نقل از یاهو :: هیئت منصفه دادگاهی در آمریكا مردی كه همسرش را كشته و به دختر 15 ساله خود تجاوز می کرد
 
مردی را به دلیل قتل همسرش و تكه تكه كردن بدن او به اعدام محكوم كرد. هیئت منصفه فقط در طی یك جلسه دادگاه كه دو ساعت به طول انجامید حكم مرگ "جیمز هاكینگز" را صادر كرد. دختر 15 ساله هاكینز كه به عنوان شاهد اصلی به دادگاه احضار شده بود همچنین اعلام كرد پدرش از سن 12 سالگی به او تجاوز می كند.
 
این دختر اظهار داشت پدرش در طی جروبحثی كه با مادرش داشته با چاقو به او حمله و پس از آن اقدام به خفه كردن او می کند. پسران 14 و 13 ساله ی هاكینز نیز به عنوان دیگر شاهدان بر علیه او شهادت دادند.
 
وكیل مدافع نیز چندین عكس به هیئت ‍ژوری نشان داد كه علائم كوفتگی شدیدی بر روی صورت ، دستها و پاهای تكه تكه شده مقتول وجود داشته كه نشان می داد او بارها مورد ضرب وشتم قرار گرفته است. مادر هاكینز از نوه هایش درخواست كرد پدرشان را ببخشند زیرا او دوست ندارد تنها پسرش را از دست بدهد:
 
" جیمز بعد از كشته شدن برادر 15 ساله اش صدمه روحی شدیدی خورد و تغییر رفتار او از آن زمان شروع شد. اون تنها پسر من است و دوست ندارم او را هم از دست بدهم." او همچنین اعلام كرد پدر هاكینز نیز دائما او را كتك می زده و به دخترانش تجاوز می كرده ولی او هرگز به كسی شكایت نكرده است و از نوه دختریش در خواست كرد پدرش را ببخشد.