وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

گزارشی جذاب در مورد قبض موبایل چهره‌های فوتبالی‌ها

بــاز هـــم علیرضـــا واحدی‌نیكبخت در بالاهای جدول است! او نسبت به اكثر بازیكنان مطرح فوتبال ایران بیشتر با تلفن صحبت كرده. قبض تلفن مهاجم پرسپولیس برای تاریخ اول خرداد تا اول مرداد كه دومین قبض سال 87 به حساب می‌آید، 300 هزار و 700 تومان شده.
فرهاد مجیدی، مهاجم استقلال باید تا چند روز دیگر 482 هزار تومان به حساب مخابرات بریزد. در غیراینصورت تلفن او قطع می‌شود. اگر هنوز به خواندن این گزارش ترغیب نشده‌اید، واقعا سطح‌تان بالاست! اما اگر مثل ما اهل حاشیه هستید و از زردبازی لذت می‌برید، خواندن این گزارش را كه با هزار زحمت تهیه شده،‌از دست ندهید.
 1-داربی تمام می‌شود. بازیكنان استقلال و پرسپولیس به رختكن می‌روند. هنوز روی زمین ننشسته‌اند كه زیپ كوچك ساك‌ورزشی خود را باز می‌كنند. دست می‌كنند و تلفن همراهشان را از ساك بیرون می‌آورند. تلفن را روشن می‌كنند و سریع شماره می‌گیرند. انگار كه یادشان رفته باشد یك نكته خیلی مهم را به یك نفر بگویند. انگار كه عجله داشته باشند تا خبری مهم را به كسی بدهند، اما اینطوری نیست. همه آنها با آرامش خاصی دست‌شان را گرفته‌اند جلوی میكروفن گوشی و دهانشان تا هم صدایشان را كسی نشنود، هم امكان لب‌خوانی وجود نداشته باشد! این اتفاقی است كه در مورد اكثر بازیكنان فوتبال یك امر عادی محسوب می‌شود. اصلا عجیب نیست كه آنها بلافاصله بعد از بازی تیمشان مشغول مكالمه تلفنی شوند.
 2-بازیكن تیم ملی در لابی هتل استقلال نشسته. هنوز سرشب است. كاپیتان تیم ملی به او می‌گوید كه به اتاقش برگردد. بازیكن زیرلب قر می‌زند كه در اتاق هیچ تفریحی ندارد، اما به طرف اتاقش می‌رود. وارد اتاق كه می‌شود، تلفن همراه را از جیبش بیرون می‌آورد و شماره می‌گیرد. تلفن او تا ساعت حدود یك نیمه‌شب اشغال می‌ماند و بعد هم خاموش می‌شود!
 «كسی كه سالی 300-200 میلیون تومان پول می‌گیرد، ترسی از زیاد صحبت كردن با موبایل ندارد.» این هم حرف جالبی است. به‌هرحال بازیكنی كه قرارداد نجومی می‌بندد و تنها كار مفیدش روزی دو، سه ساعت تمرین یا مسابقه است، باید بقیه ساعات روزش را هم پر كند. هرچقدر هم كه زیاد بخوابد و به رستوران و… برود، باز هم روزی چند ساعت وقت خالی دارد. صحبت كردن با تلفن هم یكی از راه‌های پر كردن اوقات فراغت است. به‌خصوص برای بازیكنان خوش‌تیپ و ستاره فوتبال كه هواداران بیشتری هم دارند. بین بازیكنان مطرح فوتبال، باز هم علیرضا واحدی‌نیكبخت در بالاهای جدول است! او نسبت به اكثر بازیكنان مطرح فوتبال ایران بیشتر با تلفن صحبت كرده. قبض تلفن مهاجم پرسپولیس برای تاریخ اول خرداد تا اول مرداد كه دومین قبض سال 87 به حساب می‌آید، 300 هزار و 700 تومان شده، اما نیكبخت هرچقدر كه در زمین فوتبال سرتر از فرهاد مجیدی است، در قبض تلفن به گرد پای فرهاد مجیدی هم نمی‌رسد. مهاجم استقلال باید تا چند روز دیگر 482 هزار تومان به حساب مخابرات بریزد. در غیراینصورت تلفن او قطع می‌شود. احتمالا امیر قلعه‌نویی از مبلغ قبض موبایل مجیدی خبر دارد كه او را به زمین نمی‌فرستد! علی انصاریان و حسین كعبی هم از آن بازیكنانی هستند كه پول زیادی خرج حرف زدن می‌كنند. قبض این دوره موبایل انصاریان 216 هزارتومان و قبض كعبی 206 هزار تومان شده. این وسط می‌شود به بازیكنانی مثل منصوریان (176 هزارتومان)، مجتبی جباری (165 هزار تومان)، كریم باقری (146 هزار تومان)، محسن خلیلی (144 هزارتومان)، عباس آقایی (135 هزار تومان)، صابر میرقربانی (130 هزار تومان) و سیاوش اكبرپور (124 هزار تومان) هم اشاره كرد كه از زبان خود زیادی كار می‌كشند. حسین بادامكی هم یكی از بازیكنانی است كه قبلا زیاد با تلفن صحبت می‌كرده، اما حالا به این نتیجه رسیده كه نباید زیاد حرف بزند. او كه یك‌بار قبض 300 هزار تومانی هم داده، می‌گوید: «به‌نظر من پول حرف زدن را دادن زور دارد. وقتی حرف می‌زنی نمی‌فهمی چه اتفاقی افتاده، اما بعدا می‌فهمی كه چه كار كرده‌ای. اگر مكالمه كاری باشد، اشكال ندارد، اما صحبت‌های دیگر خوب نیست! با وجود درآمدی كه دارم، باز هم فكر می‌كنم 300 هزارتومان پول زیادی است. آدم نباید این همه با تلفن صحبت كند.»
 اما بین بازیكنان معروف فوتبال خیلی‌ها هم هستند كه قبض موبایلشان كم می‌شود. البته خیلی از فوتبالیست‌ها دو یا سه خط تلفن همراه دارند كه غیر از یكی، بقیه‌اش خط ایرانسل است. وحید طالب‌لو از بازیكنانی است كه با مبلغ قبض تلفن همراهش باید او را یكی از كم‌حاشیه‌ترین فوتبالیست‌های ایران دانست. قبض او فقط 32 هزار و 600 تومان شده كه این در مقابل قبض بازیكنان دیگر فوق‌العاده كم است. حسین كاظمی هم با قبض 84 هزار تومانی‌اش نشان می‌دهد زیاد اهل زنگ زدن نیست. این را هم در نظر بگیرید كه بین بازیكنان معروف فوتبال غیر از طالب‌لو و كاظمی كسی پیدا نشد كه قبض موبایلش كمتر از 100 هزارتومان شده باشد.