وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ترویج فحشا زیر پوست وهابیت سعودی +عکس

ترویج فحشا زیر پوست وهابیت سعودی +عکس

به گزارش ایران ناز، كشمكش‌های جریان افراطی وهابیت و لیبرال‌های حاكم بر عربستان سعودی و افكار مربوط به هر یك از این جریانات كه بخشی از پازل قدرت در عربستان را در اختیار دارند، باعث شده است كه تناقض‌ها و ابهامات زیادی در بسیاری از جنبه‌های زندگی اجتماعی و فعالیت‌های اسلامی در عربستان ایجاد شود.
یكی از این موارد، مشكل حجاب‌ستیزی در عربستان سعودی است كه همواره عرصه افراط و تفریط‌های مخرب كارگزاران وهابیت در عربستان و جریان لیبرال در خاندان حاكم بوده است.
 
راز افراط و تفریط در مسأله حجاب در عربستان
هیئت امر به معروف و نهی از منكر عربستان، سازمانی متشكل از وهابیون افراطی و علمای سلفی سعودی است كه از قدرت بالایی در این كشور بویژه در شهرهای مذهبی برخوردار است. این هیئت، مجری اصلی سیاست‌های افراط گرایانه سعودی در زمینه حجاب زنان در عربستان است. هیئت امر به معروف و نهی از منکر که نام مقدس یکی از مبانی مهم دین اسلام را یدک می کشد، بنا به دلایل مذهبی و سیاسی، كنترل فضای فرهنگی شهرهای مدینه و مكه را بر عهده دارد و حجاب در این شهرها را بر اساس رویكردهای خاص خود تعریف می‌كند.
ملك "عبدالله بن عبدالعزیز" شاه سعودی، در حال حاضر ریاست جریان چپ‌گرای لیبرال را در آل سعود در اختیار دارد. این جریان كه معمولاً اهمیت چندانی به مسائل دینی نمی دهد، اعتقاد دارد كه حجاب نه یك تكلیف دینی، بلكه مسؤولیتی عرفی و اجتماعی است كه جامعه بر عهده مردم قرار داده است. مظاهر فسق و فجور و تجاهر به شرب خمر در میان مقامات ارشد سعودی از جمله شاه عربستان و دست دادن وی با زنان نامحرم در برخی مراسم ها، ناشی از این رویكرد است.
به رغم حاكمیت این جریان در عربستان، عبدالله آزادی عمل كافی در اجرای ایده‌های خود در زمینه سیاست‌های فرهنگی را ندارد و نمی‌تواند از زیر نفوذ هیئت امر به معروف به نهی از منكر رها شود.
تناقض‌ها و افراط و تفریط‌های موجود در زمینه حجاب گاهی در محافل افراطی وهابی نیز رسوخ می‌كند؛ به عنوان مثال در حالی كه "عبدالرحمن البراك" یكی از مفتیان سعودی در فتوایی افراطی، بی‌حجابی زنان در مقابل یكدیگر و بدون حضور مردان را نیز حرام می‌داند.
"احمد بن قاسم الغامدی" مفتی جوان اهل سنت که سمت‌های مهمی در اداره كل امر به معروف و نهی از منكر نیز دارد، بتازگی فتوای عجیبی درباره حجاب صادر كرده و مدعی شده كه آیه وجوب حجاب صرفاً برای حفظ شان زنان پیامبر نازل شده و عموم مسلمانان را شامل نمی‌شود.
در دو شهر مدینه منوره و مکه مکرمه، نوع حجاب عمومی خانم‌ها پوششی است که بر اساس آن، زنان حتی باید دست‌ها و صورت خود را نیز بپوشانند و تنها چشم‌های آنها برای دیدن اطراف باز خواهد بود. فضای عمومی و فرهنگی شهرهای مكه و مدینه به این صورت است و همین فضاست كه برخی زائران ایرانی را به این گمان باطل می‌رساند كه حاكمیت عربستان سعودی نسبت به رعایت اصول مربوط به حجاب موفق بوده است و این درست همان اشتباهی است که برخی درباره نمازهای جماعت در این کشور که منحصر به رعایت ظواهر است، مرتکب می‌شوند.
اما روی دیگر سكه حجاب در دیگر شهرهای عربستان غیر از دو شهر مذهبی این كشور نمود بیشتری به خود گرفته است. جریان افراطی دینی با وجود قدرت بلامنازع خود، توجه زیادی به حجاب در شهرهای دیگر نمی‌كند و این جریان لیبرال حاكم است كه فضای فرهنگی این شهرها را مطابق میل خود پیش می‌برد، فساد و فحشا در شهرهای مذهبی كه زیر پوسته سنگین نظارت هیئت مذكور قرار گرفته بود، در دیگر شهرهای سعودی به امری علنی تبدیل شده و این روند در ابعاد مختلف زندگی در این كشور قابل رؤیت است.
 
اینجا عربستان است؟
بر خلاف فضای سنگین مكه و مدینه، در سایر شهرهای عربستان مقوله حجاب رنگ دیگری به خود می‌گیرد، در محل‌‌های كاری و تفریحی شهرهای دیگر نظیر ریاض و سواحل تفریحی جده فضای فرهنگی به صورتی ترسیم شده كه بیننده در نگاه اول از مشاهده چنین تصاویری در عربستان سعودی شوكه می‌شود، بویژه اگر این بیننده زائری باشد كه تنها شهرهای مذهبی مانند مكه و مدینه را می‌بیند و اوضاع آن را به تمام شهرهای این كشور تعمیم می‌دهد.
 
بی‌حجابی و هرج و مرج جنسی
شهرها و اماكن تفریحی در عربستان مانند ریاض و جده از مناطقی هستند كه میزان فساد و بی‌حجابی در آنها در حد بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است. برای روشن شدن ابعاد این فساد تنها به ذكر یكی از اماكن تفریحی درشهر جده می‌پردازیم.
منطقه "درة العرس" تفرجگاهی ساحلی است كه با عبور از حجاب افراطی مد نظر مفتیان وهابی، به اوج بی بندوباری و هرج و مرج جنسی رسیده است. در این منطقه كه تحت تدابیر شدید قرار دارد، از گرفتن تصاویر مربوط به تفریحات ناسالمی كه در آن وجود دارد ممانعت می‌شود اما چندی پیش، انتشار برخی تصاویر از داخل این مجتمع تفریحی، عمق رسوایی خاندان سعودی در برداشت چندگانه از مفاهیم دینی را نشان داد. اختلاط دختر و پسر،‌ اسكی روی آب زنان، اختلاط شهروندان سعودی با گردشگران فاسدالاخلاق بیگانه، شرب خمر و بی حجابی از جمله مظاهر ناهنجاری های اخلاقی و دین ستیزی در منطقه درة العرس است.
 
روتانا؛ نماد فساد و فحشاء در عربستان
آنچه می خوانید گزارشی از خبرنگار خبرگزاری آمریكایی آسوشیتدپرس در مورد كمپانی بین‌المللی "روتانا" متعلق به خاندان حاكم سعودی است:
 
 
وارد یک شرکت خصوصی می‌شوم، خانم‌هایی با آرایش، کفش‌های پاشنه بلند، کت و دامن و چهره‌هایی که سعی می‌کنند آن را با جذابیت بیشتر به نمایش بگذارند دوشادوش مردان در حال کار کردن هستند، اما اینجا نیویورک یا لندن نیست؛ اینجا شرکت "روتانا" در ریاض است. پایتخت عربستان سعودی یعنی همان جایی که حجاب سختگیرانه‌ای برای زنان اعمال می‌شود و تنها چیزی که زنان می‌توانند به نمایش بگذارند، چشمان شان است.
 
در کشوری که زنان حق رانندگی ندارند و نمی‌توانند تنها به خرید و یا حتی بیمارستان بروند، وجود چنین شرکتی عجیب است. در برخی از این شركت‌ها با اینكه اجازه ولیّ زن برای كار، ضروری است اما هیچ محدودیتی در زمینه رعایت حجاب و حریم روابط زن و مرد وجود ندارد.
 
تنها در زمان خروج از این محیط‌هاست كه زنان به این فكر می‌افتند كه باید ظاهر خود را بر اساس فرهنگ عمومی عربستان متناسب كنند.
شركت چند رسانه‌ای "روتانا" متعلق به "ولید بن طلال بن عبدالعزیز" شاهزاده ثروتمند سعودی است كه ثروتمندترین فرد در عربستان و یكی از 10 ثروتمند برتر جهان است.

ترویج فحشا زیر پوست وهابیت سعودی +عکس

او علاوه بر كمپانی روتانا -كه عمده فعالیت آن در زمینه صنعت سكس، موزیک و سینماست- مالكیت شبكه "العربیه" را نیز در اختیار دارد. مقر روتانا كه عمده‌ترین شركت فعال عربی در زمینه ترویج فساد و فحشاست، در ریاض است اما در پایتخت كشورهای دیگر نظیر لبنان نیز دفتر دارد.
 
رواج هم‌جنس گرایی در عربستان
از سوی دیگر افزایش فشارها در مورد روابط طبیعی و مشروع زنان و مردان و نیز تحریم ازدواج موقت و همچنین اختراع ازدواج‌های موقت من‌درآوردی توسط مفتیان این کشور در جامعه سعودی باعث شده است كه انواع فسادهای غیرطبیعی در عربستان روند رو به رشدی به خود بگیرد.
همجنسگرایان سعودی
 
یكی از انواع این فسادها رشد گسترده همجنس‌بازی است، رشد این فعالیت‌ها در عربستان به حدی است كه بتازگی یك دختر سعودی با ظاهر شدن در شبكه ماهواره‌ای "الدانة" در عربستان، از وضعیت دانشگاه‌های این كشور سخن گفت و تأكید كرد كه 85درصد از دانشجویان دختر در دانشگاه‌ها به همجنس‌بازی روی می‌آورند. او براحتی از فعالیت‌های همجنس‌بازی خود در دانشگاه نیز سخن گفت.
این اظهارات طبق معمول با واكنش تند وهابی‌های سعودی همراه شد و آنها به جای اینكه به بررسی ریشه‌ای این مشكل بپردازند، سعی كردند تا با تخریب چهره این دختر سعودی موضوع را از اساس دروغ فرض كرده و او را متهم به ترویج فرهنگ غرب در این كشور كنند.
شبكه‌های تلویزیونی عربستان نیز هرگز حامی حجاب و رعایت پرده‌های عفاف و حیا در جامعه سعودی نیستند و اكثر بازیگران سعودی و فیلم‌ها و سریال‌های تولیدی این شبكه‌ها عاری از مفاهیم اسلامی نظیر حجاب و عفت هستند.
 
 
همچنین می توان تصاویر تعدادی از زنان مجری و هنرپیشه سعودی را رصد کرد كه با اجازه و اطلاع كامل مقامات و مفتیان وهابی سعودی، آزادانه در شبكه‌های داخلی این كشور به تولید فیلم و مجموعه های تلویزیونی مشغول هستند و بدون حجاب در آنها نقش ایفا می كنند که به دلیل رعایت مسائل اخلاقی از انتشار این تصاویر زننده خودداری می کنیم.
 
سیاست‌های دوگانه و غلط حاكمیت وهابی در عربستان سعودی در كنار عوامل دیگری چون افزایش سن ازدواج زنان و بیکاری مردان سعودی و رواج ماهواره در این كشور و تماشای فیلمهای مستهجن باعث افزایش رو به رشد پدیده‌هایی چون آزار جنسی، تجاوز، همجنس گرایی و ناتوانی جنسی در میان جوانان عربستانی شده است، به گونه‌ای كه بیشترین کاربران سایت‌های اینترنتی مستهجن و بیشترین بینندگان شبکه‌های ترویج دهنده فیلم‌های مستهجن را عربستانی‌ها تشکیل می‌دهند.
 
عکسی از سواحل شهر وهابی نشین عربستان با حذف بخشهای زننده
 
 
 
اختلاط دختران و پسران خانواده های وهابی سعودی با پرچم مزین به عبارات شهادتین
 
 
دختر یك شاهزاده سعودی در حال رانندگی در شهر ریاض
 
 
تمسخر روبنده اجباری توسط یك زن وهابی در قلب پایتخت عربستان