وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مرگ مردی که از مایکل جکسون ستاره ساخت+عکس

مرگ مردی که از مایکل جکسون ستاره ساخت+عکس
فرانک دیلو کسی که در انتشار آلبوم Thriller به مایکل کمک شایانی کرد و نقش بسزایی در تبدیل شدن مایکل به یک ستاره داشت در سن 63 سالگی درگذشت.
هرچند دلیل مرگ دیلو رسما اعلام نشده است ولی احتمالا او که از عوارض ناشی از عمل جراحی قلب رنج می‌کشید به این دلیل فوت کرده است.
 
مرگ مردی که از مایکل جکسون ستاره ساخت+عکس

به گزارش ایران ناز جکسون در کتاب بیوگرافی خود مونواک ، زحمات فرانک دیلو برای انتشار آلبوم Thriller و همچنین کل صنعت موسیقی را غیرقابل جبران و بسیار ارزشمند توصیف کرده است .
 
آهنگ Billie Jean از آلبوم Thriller که در سال 1983 منشر شد و بیش از 29 میلیون نسخه از آن به فروش رسید همچنان در صدر بیلبورد 100 آهنگ برتر موسیقی آمریکا قرار دارد.
بعد از همکاری در آلبوم Thriller دیلو در سال 1984 به عنوان مدیر برنامه های مایکل انتخاب شد و در فیلم مون واکر که گلچینی از فیلم‌های کوتاه درباره مایکل بود به عنوان مدیر اجرایی مشغول به فعالیت شد و در فیلم تبلیغاتی برای پپسی که مایکل در آن با پوشیدن لباس مخصوصی خود را به آتش می کشد نیز حضور داشت.
در سال 1990 دیلو به دلیل حضوری پررنگتر در دنیای بازیگری از همکاری با مایکل استعفا داد هرچند دوستس آنها پابرجا ماند.
در سال ۲۰۰۹ و در حین مراحل آماده سازی تور This Is It مایکل بار دیگر از فرانک دیلو درخواست کرد به عنوان مدیر برنامه هایش در کنار او باشد.