وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

انتقام عجیب اینترنتی دختری جوان

انتقام عجیب اینترنتی دختری جوان
پلیس در تحقیقات خود متوجه شد فردی ایمیل شاكی را به دست آورده و از این طریق عكس‌ها و تصاویر دستكاری شده را به آدرسش ارسال ‌كرده است.
 
به گزارش ایران ناز به نقل از جام جم: رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی زنجان از دستگیری دختر جوانی كه در ازدواج با صاحبكارش شكست خورده و با طرح نقشه‌ای قصد متلاشی كردن زندگی او را داشت، خبر داد. سرگرد نصرالله امیری با بیان این‌ كه صاحب آموزشگاهی از دریافت عكس‌ها و مطالبی از طریق ایمیل كه خانواده‌اش را در آستانه فروپاشی قرار داده اعلام شكایت كرده بود، گفت: پس از طرح شكایت، بررسی موضوع در دستور كار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.
 
رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: پلیس در تحقیقات خود متوجه شد فردی ایمیل شاكی را به دست آورده و از این طریق عكس‌ها و تصاویر دستكاری شده را به آدرسش ارسال ‌كرده است. امیری تصریح كرد: ماموران پلیس فتا در نخستین مرحله، متهم را كه دختر جوانی بود، شناسایی كردند و پس از جمع‌آوری دلایل و مدارك لازم، او را دستگیر كردند.
امیری خاطرنشان كرد: با دستگیری متهم، مشخص شد وی پیش از این در آموزشگاه شاكی مشغول به كار بوده و از این طریق ایمیل وی را به دست آورده و اقدام به ارسال تصاویر دستكاری شده كرده است. وی با بیان این‌ كه در بازجویی‌ها متهم علت و انگیزه خود را ازدواج با شاكی عنوان كرده است، گفت: متهم وقتی متوجه می‌شود وی با دختر دیگری ازدواج كرده است، به وی حسادت كرده و تصمیم گرفته با دستكاری تصاویر و ارسال آنها به صاحبكارش از او انتقام بگیرد.
 
رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی زنجان تصریح كرد: با این اقدام متهم، خانواده شاكی در معرض فروپاشی بود كه اقدام به موقع پلیس در شناسایی و دستگیری متهم از این اتفاق جلوگیری كرد. وی به شهروندان توصیه كرد: رمز عبور، پست الكترونیك و اطلاعات شخصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.