وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جزئیات اقدام زشت و غیراخلاقی دو فوتبالیست ایرانی

جزئیات اقدام زشت و غیراخلاقی دو فوتبالیست ایرانی
به گزارش ایران ناز به نقل از مهر: فیلم اقدام غیراخلاقی دو بازیکن تیم فوتبال شاهین بوشهر به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال شد تا تصمیمات لازم در مورد آنها اتخاذ شود.

رضا تقیون مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال آذربایجان شرقی در خصوص عملی که توسط صادق کرمی و میثم منیعی در جریان دیدار تیمهای فوتبال شهرداری تبریز و شاهین بوشهر انجام شد گفت: در دقایق میانی نیمه دوم زمانی که چند بازیکن تیم شاهین در حال گرم کردن بدنهایشان بودند، کرمی به طور ناگهانی به ادرار کردن در پشت نیمکت ذخیره های تیم خود پرداخت و میثم منیعی هم در آنجا نقش مراقب را بازی می کرد.

 
در حین انجام این کار تصویربردار یکی از برنامه های ورزشی و همچنین یک عکاس ضمن اعتراض به کار آنها از این موضوع تصویر برداری می کنند که این موضوع عکس العمل بسیار زشت منیعی، خطاب به آنها را در پی دارد.
هادی مباشری، نماینده فدراسیون فوتبال در دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری تبریز و شاهین بوشهر در تماس خبرنگار مهر ضمن تایید این موضوع که فیلم حرکت زشت این دو بازیکن در اختیارش قرارداده شده است، از انجام هرگونه مصاحبه ای به دلیل قوانین فدراسیون در خصوص نمایندگان و ناضرین خودداری کرد.

یکشنبه شب و پس از دیدار تیم های فوتبال شهرداری تبریز و شاهین بوشهر ابتدا نام مهدی کیانی توسط حمید درخشان به عنوان یکی از بازیکنان خاطی اعلام شد اما پس از بررسی های لازم مشخص شد کیانی نقشی در این بی حرمتی نداشته و صادق کرمی این کار غیراخلاقی را مرتکب شده است.