وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اعضای باند حرفه‌ای ناكام شدند

اعضای یك باند حرفه‌ای كه با جعل سند مالكیت یك مجتمع مسكونی در شمال تهران ، قصد داشتند این ملك را به مبلغ 5 میلیارد تومان با فردی معامله كنند ، در یك قدمی معامله از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش جام‌جم ، چندی پیش گزارش مردمی در اختیار ماموران اداره 13 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت، مبنی بر این كه 3 مرد با جعل سند مالكیت یك قطعه ملك در خیابان شریعتی تهران، قصد فروش آن را به مبلغ 5 میلیارد تومان دارند.

پس از این تماس، ماموران با هماهنگی قضایی با بازپرس شعبه 15 دادسرای ناحیه 6 تهران تحقیقات در این خصوص را آغاز كردند و صحت گفته‌‌های مرد تماس گیرنده، تایید شد.

در ادامه تحقیقات قضایی  پلیسی معلوم شد مردان جاعل قصد دارند 21 اردیبهشت ماه، با مراجعه به یكی از محضرخانه‌های تهران، یك قطعه ملك را با مردی معامله كنند و آن را بفروشند.

به این ترتیب، محضرخانه‌ای كه قرار بود معامله در آن صورت گیرد، در یكی از محله‌های تهران شناسایی شد و ماموران اداره 13 پلیس آگاهی تهران با عزیمت به این محل، موفق به دستگیری 4 مرد در محضرخانه شدند. با انتقال متهمان به نام‌های امیر، فریبرز، كیوان و محمد، آنها مورد بازجویی قرار گرفتند و به كلاهبرداری اعتراف كردند.

اعتراف به كلاهبرداری و جعل

یكی از متهمان در اظهاراتش به پلیس گفت: چندی پیش، با مراجعه به چند مشاور املاك، متوجه شدم مالك یك مجتمع آپارتمانی 8 واحدی در خارج از كشور به سر می‌برد.

با شناسایی این ملك، ماجرا را با دوستانم و یك جاعل حرفه‌ای به نام آرش در میان گذاشتم، بعد با همكاری آنها، سند مالكیت را جعل كردیم و با چاپ آگهی فروش آن، قصد معامله با مردی را داشتیم و قرار بود از فروش ملك 5 میلیارد تومان ، به دست آوریم و آن را میان اعضای باند تقسیم كنیم كه لو رفتیم و دستگیر شدیم.

به دنبال اعتراف متهم ، دیگر همدستان وی هم مورد بازجویی قرار گرفتند و به همكاری با وی اعتراف كردند. تحقیقات پلیسی برای دستگیری آرش، جاعل حرفه‌ای كه در رشته مهندسی تحصیل كرده بود ، تاكنون بی‌نتیجه مانده است.

بنابراین، متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند و تحقیقات تكمیلی از آنها ادامه دارد.



پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز