وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خواندنی در مورد کوتاه ترین ازدواج ها از نوع هالیوودی

خواندنی در مورد کوتاه ترین ازدواج ها از نوع هالیوودی
1_بریتنی اسپیرز و جیسون الکساندر
مدت زمان ازدواج : دو روز
در سال 2004 بریتنی اسپیرز در لاس وگاس همکلاسی قدیمی خود پال جیسون الکساندر را ملاقات کرد.ملاقات آنها با کلاه بیس بال بر سر و سوئی شرتی جین پاره جیسون دیدار چندان رمانتیکی نبود.اما آنها عاشق یکدیگر شدند و تنها 55 ساعت بعد از ملاقاتشان از یکدیگر جدا شدند.

2-برادلی کوپر و جنیفر اسپوسیتو
مدت زمان ازدواج : 4 ماه
این ازدواج که 4 ماه به طول انجامید یکی از کوتاه ترین ازدواج های سال 2006 بود.تنها با گذشت 4 ماه جنیفر تقاضای طلاق داد و بعد از آن براد براحتی و آزادی در شهر گردش می کرد!

3- کارمن الکترا و دنیس رودمن

مدت زمان ازدواج : 5 ماه
در سال 1998 مدل مشهور با بازیکن مشهور بسکتبال در مراسم مجللی در لاس وگاس ازدواج کردند.آقای داماد تصمیم داشتند تنها 9 روز پس از مراسم آن ازدواج را باطل کند اما رابطه عاشقانه آنها 5 ماه به طول انجامید.

4-درو باریمور و تام گرین
مدت زمان ازدواج : 5 ماه
بازیکن فرشتگان چارلی در سال 2001 با کمدین معروف تام گرین ازدواج کردند.ماه عسل آنها مدت بسیار کوتاهی بود،چرا که اختلافات آنها از همان زمان شروع شد و تا زمانیکه بتوانند از هم جدا شوند این ازدواج 5 ماه طول کشید.با اینحال این دو پس از طلاق پرماجرایشان هنوز هم با یکدیگر دوست هستند.

5-لیزا ماری پریسلی و مایکل جکسون
مدت زمان ازدواج :3 ماه
لیزا ماری با مایکل جکسون رابطه بسیار کوتاهی داشت چیزی در حدود سه ماه و به همان سرعت نیز با هنرپیشه معروف در سال 2002 نیکلاس ازدواج کرد و در همان سال از او نیز جدا شد.این ازدواج نیز تنها سه ماه دوام آورد.

6- جنیفر لوپز و کریس جاد
مدت زمان ازدواج :8 ماه
شاید در شب ازدواج جنیفر و کریس رقاص مشهور در سال 2001 آنها بسیار عاشق و شیفته یکدیگر به نظر می رسیدند اما این شعله این عشق به زودی خاموش و سرد شد.آنها نه ماه بعد از ازدواجشان ، رسما جدایی شان را اعلام کردند.

7- پاملا اندرسون و ریک سالمون
مدت زمان ازدواج :4 ماه
ریک سالمون در مراسمی بسیار مجلل در لاس وگاس در سال 2007 با ستاره معروف مجله "پلی بوی" ازدواج کرد.اما ریک 4 ماه بعد از این عشق تند و آتشین ، اظهار پشیمانی کرد و رسما جدایی شان را اعلام کرد.