وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دلیل انتخاب مریلا زارعی برای بازی در نقش ستایش

دلیل انتخاب مریلا زارعی برای بازی در نقش ستایش
كارگردان سریال «ستایش» درباره‌ی بازخوردهایی كه این مجموعه‌ی تلویزیونی تاكنون داشته است، گفت: خوشبختانه «ستایش» به عنوان مجموعه‌ای كه به صورت هفتگی پخش شد، توانست جای خوبی را در بین مخاطبان باز كند و از این بابت بسیار خوشحالیم كه مورد قبول مردم قرار گرفت.
به گزارش ایران ناز سعید سلطانی كه در غرفه‌ی خبرگزاری دانشجویان ایران در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها حاضر شده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا خاطرنشان كرد: امیدواریم این حركت مثبت در «ستایش 2» هم اتفاق بیفتد و ساخت آن را به خوبی ادامه دهیم.
او در ادامه درباره‌ی «ستایش 2» كه هم‌اكنون متن آن در حال نگارش است، گفت: فصل دوم این مجموعه در حال نگارش است و احتمالا در سال 91 آماده‌ی پخش می‌شود. داستان «ستایش 2» با گذر از یك زمان 15 الی 20 ساله به مسائل روز جامعه می‌پردازد و شخصیت‌های اصلی سریال كه در فصل اول حضور داشتند، در فصل دوم نیز ایفای نقش می‌كنند. مجموعه «ستایش 2» در واقع داستان‌های فرعی بیشتر و مسائل روز را مطرح می‌كند.
وی در ادامه در پاسخ به اینكه در سریال «ستایش 2» عوامل و بازیگران تغییر خواهند كرد، یادآور شد: با جهش زمانی كه بر داستان «ستایش 2» حاكم است تعدادی از بازیگران اصلی در فصل دوم هم حضور دارند و تعدادی هم بازیگران جوان قرار است به مجموعه اضافه شوند.
سلطانی در ادامه درباره اینكه مریلا زارعی قرار است نقش میانسالی ستایش را ایفا كند، خاطرنشان كرد: با توجه به اینكه مریلا زارعی بازیگر باسابقه‌ای است و رنگ و طعم بازیگری‌اش برای همه بینندگان سینما و تلویزیون مشخص شده است، همچنین به خاطر محبوبیت و قدرتی كه این بازیگر دارد، برای ایفای نقش میانسالی «ستایش» انتخاب شده است.
كارگردان سریال «ستایش» در پایان به خبرنگار ایسنا گفت: در مجموعه «ستایش 2» هم امیدواریم همانند سری اول كار به خوبی پیش برود و مورد استقبال قرار بگیرد.