وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

كلید طلایی كه هر زن شیك باید داشته باشد

مجلات مختلف همچون الی و ووگ چیزهای زیادی در مورد نحوه لباس پوشیدن می گویند، اما واقعیت این است كه زنان همانند مردان نیاز به چیزهای دارند كه داشتن آنها برای اینكه شیك و مد باشند، ضروری است و بدون آنها مثل این است كه یك راهبه و فرد روحانی بدون دعا و نماز باشد.

1- یك پیراهن مشكی:

داشتن آن برای هر زنی ضروری است. این لباس اشخاصی مانند آدری هیپبرن درفیلم صبحانه ای برای تیفانی و مونیكا بلوچی در فیلم مالن را ماندگار كرد. پیراهن مشكی لباسی است كه می توان آن را در تمام موقعیتها و در هر زمان و مكانی پوشید.

2- یك كیف دستی شیك و با كیفیت خوب:

كیف هایی كه از مواد خوبی تهیه شده باشند و ظاهر شیكی داشته باشند، باعث می شوند كه به شما توجه شود. كیف نخستین چیزی كه افراد متخصص مد و خوش سلیقه در افراد مشهور به آن توجه می كنند.

3- عینك آفتابی:

عینكها مكمل صورت شما هستند و زمانی كه آن را به چشم می زنید، شما را اسرار آمیز و مرموز نشان می دهند.

4- یك دستبند یا النگوی طلا:

به شما زیبایی و شیكی خاصی می بخشد. خصوصا اگر دستبندی داشته باشید كه نام شما در سرتاسر آن نوشته شده باشد.

5- عطری گرانبها و خوشبو:

بوی فریبنده و برانگیزنده عطری عالی، حسی از جذابیت و فریبندگی و مرموز بودن را به شما می بخشد. این عطر باعث می شود كه فردی آن را بو كرده است، بخواهد تا شما را بشناسد و اسرار شخصیت شما را بداند.

6- كفش هایی عالی با پاشنه بلند:

این كفش ها ظاهر شما را برازنده تر می كنند و با آنها زیباتر قدم بر می دارید.

7- كت پوست و خز یا كتی از چرم عالی:

خواه شما به خز اعتقاد داشته باشید یا نه( در این صورت می توانید از نمونه مصنوعی استفاده كنید) یك كت خز همیشه قابل پوشیدن است و همیشه زیبا و شیك است. خزهای گران قیمت، پوست سمور و روباه است و نمونه ارزان، پوست و خز خرگوش است. یادتان باشد یك كت از چرم بسیار عالی می تواند جایگزین یك كت خز شود.

8- یك ساعت جواهرنشان و شیك:

نیازی نیست كه مارك خیلی معروف و گرانی باشد. فقط كار كند و شیك و زیبا باشد.

9- روسری های ابریشمی:

این نوع روسری ظاهر شما را بهتر نشان می دهد و هیچ وقت از مد نمی رود.

10- اعتماد به نفس:

اینكه لباس را به خوبی بپوشید و با اعتماد به نفس رفتار كنید، هیچ هزینه ای برای شما ندارد. خودتان باشید و به خودتان اعتقاد داشته باشید.