وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دستگیری معلمی که با پسر 16 ساله ای فرار کرد!!

دستگیری معلمی که با پسر 16 ساله ای فرار کرد!!
به گزارش ایران ناز زنی که کارش را رها نمود و حتی وقت نکرد بچه هایش را از مدرسه برگرداند معلمی که به جرم کلاه برداری و ورود غیرمجاز تحت تعقیب بود، ۱۰۰۰ مایل دورتر از خانه اش در فلوریدا پیدا شد «آماندا کانی» ۲۵ ساله که با دانش آموز ۱۶ ساله اش فرار کرده و در متلی واقع در اوهایو اتاق گرفته بود، پیدا ودستگیر شد این معلم مدرسه که با دانش آموز ۱۶ ساله اش فرار کرده بود، در یک متل توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
 
دستگیری معلمی که با پسر 16 ساله ای فرار کرد!!

«آماندا کانی» ۲۵ ساله بچه های خودش را ترک کرده تا با پسر نوجوانی فرار کند، به گزارش پلیس این زن مسلح و خطرناک بوده است. او را با دستبند از متلی ارزان‌قیمت واقع در ساحل دریاچه ای در اوهایو خارج کرده و برای مجازات به شهر خودش، فلوریدا انتقال دادند. ستوان یکم «اندرو اشنایدر» از مرکز پلیس کرست ویوی فلوریدا به میل آنلاین گفته است کانی امروز به جرم ورود غیرمجاز، ماشین دزدی، استفاده ی غیرقانونی از کارت اعتباری و جعل امضا محکوم شده است.

پسر نوجوانی که اسمش فاش نشده اما یکی از دانش آموزان این زن بوده نیز دستگیر شد. هنوز علت انجام جرم توسط این پسرک مشخص نیست اما او را هم به فلوریدا بازگردانده اند. کانی که معلم مدرسه ی خصوصی آکادمیکی در فورت والتون بیچ فلوریدا بوده است قبل از فرار از کارش استعفا داده است. یک هفته ی پیش او با این بهانه که دنبال بچه هایش می رود محل کارش را ترک نموده است. پس از آن، این معلم روز بعد سرکارش حاضر نمیشود. وقتی کلاسش را چک میکنند، یادداشتی می بینند که در آن از کارش استعفا داده و از اینکه با چنین شرایطی کارش را ترک می کند، عذر خواسته است.