وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قابل توجه مو فرفری ها

قابل توجه مو فرفری ها
كسانی كه موهای فر دارند معمولا با مشكلاتی چون خشكی موها، وز و شكنندگی آن مواجه می‌شوند. علاوه بر این برای زیبا به‌نظر رسیدن موهای فر مراقبت‌های خاصی نیاز است، در حالی‌كه بیشتر محصولاتی كه برای این نوع مو در بازار وجود دارد، برای مصرف طولانی مدت اثر خوبی روی موها نخواهد داشت،
 
در واقع موهای فر نسبت به دیگر انواع مو بسیار آسیب‌پذیرتر و ضعیف‌تر است و در عین حال محصولات حالت‌دهنده آن نیز وضعیت را مشكل‌تر هم می‌كنند به همین دلیل برای جلوگیری از آسیب بیشتر استفاده از تكنیك‌های طبیعی برای حالت‌دادن و مراقبت می‌تواند بسیار موثر و مفید باشد تا بتوان فر طبیعی موها را در بهترین حالت نگه داشت و آسیب كمتری هم به آن وارد كرد.

اگر موهای‌تان كدر و مات است، راه درخشان‌كردن…

اگر دقت كنید بیشتر كسانی كه موهای‌شان به‌طور طبیعی فر است، جلوه و درخشندگی موهای‌شان كمتر از كسانی است كه موهای صاف دارند. برای درخشنده‌كردن فر موها مرطوب‌كردن آن‌ها با كرم‌های آبرسان بسیار موثر است، همچنین می‌توانید پوست كف‌سر و موها را با مقدار نسبتا زیادی از یك نوع روغن تصفیه شده مثل روغن كنجد یا زرد آلو ماساژ دهید.

 
بهتر است بعد از این‌كه به موها روغن زدید، آن‌ها را با یك حوله گرم بپوشانید و اجازه دهید حدود یك ساعت روغن روی موها باقی بماند. بعد حوله را از دور سر بردارید. در این مرحله استفاده از گل سرشور می‌تواند بسیار موثر باشد، كافی است مقداری از آن را به حالت خمیر درآورید و به موها بمالید، بعد چند دقیقه موها را با آب ولرم و شامپو بشویید، بعد موها را كمی با حوله خشك كنید و در آخر مقدار خیلی كمی از همان روغن قبلی را روی موهای مرطوب‌تان بمالید و اجازه دهید موها به هوا و به‌طور طبیعی خشك شوند. این كارها موجب می‌شوند فر طبیعی موهای شما درخشان‌تر و زیباتر به‌نظر برسند.

درمانی برای شكنندگی موها

موهایی كه فر طبیعی دارند خیلی مستعد شكننده‌شدن هستند، گاهی با یك شانه ساده تعداد زیادی از موها می‌شكنند. به همین دلیل این نوع موها برای سالم ماندن نیاز به مكمل پروتئین اضافی دارند تا بتوانند خود را ترمیم كنند. كاندیشنرهای عمیق مو(نرم‌كننده) كه از مواد طبیعی تشكیل شده باشند، می‌توانند این مشكل را تا حدی برطرف كنند.

 
بهترین كار این است كه خودتان در منزل و با استفاده از مواد طبیعی و تازه چنین كاندیشنری تهیه كنید، كافی است تخم مرغ و سس مایونز را به نسبت یك به 2 با هم مخلوط كنید و حسابی به هم بزنید تا كاملا یكنواخت شود. حال این كاندیشنر طبیعی را روی موهای‌تان بمالید و روی سر را با یك كلاه بپوشانید تا مواد بهتر جذب ساقه موها شوند، این مخلوط باید حدود 30 تا 45 دقیقه روی موها باقی بماند و بعد موها را آب ‌بكشید. این كاندیشنر عمیق مو همچون درمانی موثر به ترمیم موها كمك می‌كند و موجب می‌شود موها نرم و درخشان شوند.

یك دستورالعمل عجیب و غریب

یكی دیگر از مشكلات رایج موهای فر موخوره است. استفاده از روغن زیتون بهترین راه‌حل برای رهایی از این موخوره‌هاست. تمام كاری كه شما باید انجام دهید، این است كه موها و پوست كف سر را به روغن زیتون آغشته كنید و ماساژ دهید، بعد با یك حوله گرم روی موهای‌تان را بپوشانید.

 
حتی می‌توانید حوله را در آب داغ بیندازید تا كاملا داغ شود. بعد با این حوله موهای‌تان را بپوشانید تا موها كاملا آبرسانی شوند. اجازه دهید حوله حدود 2 ساعت دور سرتان باشد. بعد با ماست موها را بشویید(اگر موهایی چرب دارید با آبدوغ بشویید)بعد موها را آب بكشید پیشنهاد می‌كنیم یك روز بعد موها را شامپو كنید. این دستورالعمل را هفته‌ای یك‌بار، برای 3 تا 4 هفته ادامه دهید تا اثر فوق‌العاده آن را ببینید.

چگونه صبح‌ها موها را حالت دهید

یكی از مشكلات موهای فر این است كه همیشه بعد از حمام زیباست ولی بعد از یك شب خوابیدن حالت خود را از دست می‌دهد و ژولیده و درهم ریخته به‌نظر می‌رسد، شما می‌توانید شب حمام بروید، ‌موهای‌تان را آن‌گونه كه دوست دارید با محصولات مخصوص موهای فر حالت دهید و صبح فقط كمی به آن‌ها آب بپاشید تا موادی حالت‌دهنده دوباره فعال شوند و موها حالت خود را بازیابند.

راه‌هایی برای صاف‌كردن طبیعی موها

شیر نارگیل به دلیل اثر ابریشمی كه به موها می‌دهد شهرت دارد، استفاده مرتب از آن می‌تواند جنس موهای شما را بهبود دهد تا هم حالت‌پذیرتر و هم نرم‌تر شود اما می‌توانید از آن به‌گونه‌ای استفاده كنید كه اثرش را بیشتر هم كنید، كافی است یك لیوان شیر نارگیل را با 2 قاشق غذاخوری آبلیمو (تقریبا یك لیموترش) مخلوط كنید و سپس این مخلوط را در یخچال بگذارید تا كاملا سرد شود،

 
وقتی دمای مخلوط پایین آمد و سرد شد، تقریبا حالت كرمی شكل پیدا می‌كند، این مخلوط كرمی را به موهای‌تان بمالید و بعد با حوله‌ای كه قبلا در آب داغ گذاشته بودید موها و سر را بپوشانید. بعد از مدتی موها را آب بكشید و با شامپو بشویید، این كار را حدود 3 هفته ادامه دهید تا شاهد باشید چگونه موهای‌تان نرم و ابریشمی و درخشان می‌شود.

روغنی كه به خوبی در موها نفوذ می‌كند

خشكی موهای فر را با روغن جوجوبا هم می‌توان تا حدی درمان كرد. این نوع روغن در بسیاری از شامپو‌ها وجود دارد و علاوه بر این می‌توانید به‌صورت خالص نیز آن‌را تهیه كرده و مصرف كنید، در حقیقت روغن جوجوبا می‌تواند به خوبی در ساقه موها نفوذ كند و آب آن‌ها را تامین كند.

 
تنها كافی است پوست كف سر و خود موها را با این روغن ماساژ دهید، البته پیشنهاد می‌كنیم فر موها را نیز با همین روغن حالت دهید تا ببینید چگونه موهای‌تان بهتر از همیشه حالت می‌گیرد.

راهی برای تقویت موهای فر

موهای فر نسبت به دیگر انواع مو بسیار ضعیف‌تر هستند. بنابراین نیاز به مراقبت بیشتری هم دارند، مخلوط شیر و عسل می‌تواند به خوبی موها و پوست كف‌سر را تغذیه كند، ‌در واقع مواد مغذی درون شیر و عسل روی بافت موها و صاف‌شدن آن‌ها تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد.

 
كافی است یك فنجان شیر را با یك قاشق غذاخوری عسل مخلوط كنید بعد چند توت‌فرنگی له شده را به آن‌ها اضافه كنید و سپس این مخلوط را به موهای‌تان بمالید، اجازه دهید این مخلوط حدود 2 ساعت روی موها باقی بماند و سپس موها را شامپو كنید، می‌بینید كه چگونه موهای‌تان صاف و نرم و ابریشمی می‌شود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره