وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

میوه مد و محبوب دنیا در سال 2012 چیست؟ +عکس

میوه مد و محبوب دنیا در سال 2012 چیست؟ +عکس
پاپایا واقعا میوه زیبایی است. تركیب رنگ بی‌نظیر و هسته‌های كوچولوی با نمك و طعم خوبش آن را به یكی از خوراكی‌های محبوب دنیا تبدیل كرده است. پاپایا پر است از آنتی‌اكسیدان و انواع ویتامین‌ها، به‌همین‌دلیل ضد‌پیری است.
این میوه خیلی زود می‌رسد، به همین علت خیلی وقت‌ها وقتی هنوز پوستش سبز است آن را می‌چینند چون می‌دانند در طول مسیر حمل‌ونقلش سریع تغییر شكل خواهد داد. پوست این میوه 3مرحله را طی می‌كند: سبز (كال)، زرد (نیمه رسیده) و نارنجی (كاملا رسیده). اگر قرار است پاپایا بخرید كه ما توصیه می‌كنیم حتما از این میوه استفاده كنید، درنظر داشته باشید كه قرار است چه وقتی میوه را بخورید.
 
میوه مد و محبوب دنیا در سال 2012 چیست؟ +عکس
اگر برای همین امروزتان خرید می‌كنید سراغ آن‌هایی بروید كه پوست‌شان كاملا مطابق مد امسال است! نارنجی متمایل به قرمز اما اگر قرار است برای چند روز آینده‌تان خرید كنید می‌توانید پاپایاهای زرد رنگ را بخرید و مطمئن باشید كه خیلی زود می‌رسند.
ایران ناز، مثل بقیه نارنجی‌ پوش‌ ها این میوه هم برای سوی چشم و ورم مفاصل و دستگاه گوارش مفید است البته استفاده از این میوه هنوز در كشور ما جا نیفتاده است. این مطلب را به فال نیك بگیرید و سعی كنید از این به بعد این میوه خوشمزه را هم به سبد خوراكی‌های‌تان اضافه كنید.