وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

در اتفاقی عجیب جنین مرده موقع زایمان زنده شد!!!

در اتفاقی عجیب جنین مرده موقع زایمان زنده شد!!!
به گزارش ایران ناز خانم الكس جونز 21 ساله شش ماه باردار بود كه هنگام یك معاینه پزشكان به او اطلاع دادند كه قلب نوزادش دیگر نمی تپد.
این زن جوان با شنیدن این خبر درهم شكست زیرا میدانست كه باید كودك مرده ای را به دنیا بیاورد. وی كه تصمیم داشت نام پسرش را كوهان بگذارد اكنون می بایست مراسم دفن او را پس از زایمان برگزار كند.
الكس جونز به اتاق عمل برده شد و پزشك معالج طی یك سزارین كودك را از رحم مادر بیرون آورد، هنوز چند ثانیه از بیرون آوردن نوزاد شش ماهه نگذشته بود كه شروع به تنفس كرده و پاهای كوچكش را تكان داد. نوزاد كه سه ماه زودتر متولد شده بود در داخل انكوباتور گذاشته شد تا به رشد كافی برسد.
مادر جوان كه هنوز باورش نمی شود، می گوید: به من گفته شد كه نوزادم مرده است و مرا برای زایمان یك كودك مرده آماده كرده بودند. ماه های نخستین زندگی نوزادم بسیار سخت گذشت. كوهان باید بر عفونت ها غلبه می كرد و یك بار به دلیل وجود یك لخته خون در مغزش تحت عمل جراحی قرار گرفت.

امروز پزشكان كوهان را نوزاد معجزه لقب داده اند. در هفته جاری كوهان نخستین شمع تولدش را فوت كرد.
الكس می افزاید: من و پدرش  هیچ كس را سرزنش نمی كنیم. درواقع، ضربان قلب او به اندازه ای ضعیف بود كه پزشكان قادر به تشخیص تپش قلبش نبودند. آنچه كه امروز برایم مهم است زنده بودن كوهان است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره