وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

2 زن جیب‌بر در اسلامشهر دستگیر شدند

2 زن سارق كه دارای سوابق متعدد كیفری هستند ، در بازار طلای اسلامشهر حین سرقت و جیب‌بری شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ احمد میری ، فرمانده انتظامی اسلامشهر با اعلام این خبر گفت: طبق گزارش‌های رسیده و تماس‌های تلفنی با مركز فوریت ‌های پلیسی 110 مبنی بر افزایش سرقت و جیب‌بری از بانوان در خیابان باغ‌فیض این شهرستان كه عمدتا محل صنف طلافروشان است، تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس و افزایش گشت‌های انتظامی برای شناسایی سارقان در این خیابان افزایش یافت.

وی تصریح كرد: پس از چند روز كنترل نامحسوس این منطقه، مشخص شد 2 زن با ظاهر و لباس كاملا آراسته هر روز در خیابان باغ‌فیض و جلوی طلافروشی‌ها، مشتریان را زیر نظر دارند. بنابراین احتمال این كه سرقت‌ها و جیب‌بری‌ها توسط این دو زن صورت گرفته باشد، قوت گرفت.

احمد میری افزود: پس از شناسایی این دو زن، رفتارها و ترددهای آنها تحت كنترل نامحسوس قرار گرفت تا این كه این دو در حال سرقت كیف دستی یك خانم كه قصد داشت از یك طلافروشی خرید كند، دستگیر شدند.

رئیس پلیس اسلامشهر گفت: متهمان دستگیر شده به نام‌های سوسن 30 ساله و سمانه 29 ساله پس از دستگیری به جرم خود اعتراف كردند و در بررسی سوابق كیفری آنها مشخص شد، نامبردگان دارای 3 فقره سابقه كیفری در زمینه سرقت كیف دستی و جیب‌بری هستند.

با احضار شكات به پلیس آگاهی و مواجهه حضوری با متهمان دستگیر شده، تعداد 4 نفر از آنان، سارقان را شناسایی كردند و تلاش پلیس برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.



پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز