وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

یوگا ، جادوی جوانی صورت(قسمت اول)

همه خانم های زیبا برای زیبایی خود راز مشتركی دارند. شما می توانید با كمی همت و دقت، زیبایی خود را صد چندان كنید. این كتاب مؤثرترین و منطقی ترین راه را جهت بهبود وضعیت صورتتان به شما ارائه می نماید.

ورزش صورت روش طبیعی است كه به صورت شما جوانی و زیبایی را هدیه می كند. شما با ورزش مداوم می توانید عضلات صورتتان را به طرز قوی كنید كه چهرة شما را حقیقتاً جوان تر نشان دهد. با انجام ورزش صورت، بدون عمل جراحی، بخیه یا استفاده از سلیكان قادرید 10 سال از سن خود بكاهید. یك فرد فیزیك بدن خود را با انتخاب عضله مناسب یكی پس از دیگری عوض می كند. شما هم می توانید برای مثال چشمانی درشت تر بینی مناسب تر و لبانی برجسته تر داشته باشید.
شما با كار كردن بر روی عضلات خود، عضلات را قوی كرده و نهایتاً تمام عضلات به كار گرفته می شود. اجرای صحیح ورزش صورت سبب افزایش جریان خون در پوست شده و در نتیجه رنگ پریدگی و زرد رنگی جای خود را به رخساری روشن تر می دهد. معمولاً بعد از 3 روز نتایج قابل محسوسی در صورت پدیدار می گردد. صورت 57 عضله دارد كه ما به ندرت از تمامی آنها استفاده می كنیم. با گذشت سن عضله ها شل تر و دراز تر می شوند. استخوانها عضله ها و چربی های زیر پوست صورت و هرجای دیگر بدن كوچكتر شده و پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و دارای چین و چروك های زیادی می گردد. هر چند كه با عمل جراحی می توان پوست را كشید ولی عواملی كه باعث چروك و شل شدن پوست می شوند، همچنان باقی می مانند و نهایتاً پیروز می گردند.

یك جراح پلاستیك می تواند علائم ظاهری پوست را تغییر دهد آن هم برای مدتی چند سال عملی كه دردآور و گران قیمت بوده نتیجه اش نیز كوتاه مدت است. با انجام دادن این ورزش ها صورت بدون ناراحتی های ناشی از عمل جراحی و صرف هزینه های گزاف، نتایجی طولانی تر و طبیعی تر به دست خواهد آمد كه بسیاری از مردم خواهان ان هستند.

یوگا ، جادوی جوانی صورت(قسمت اول)

•عضلات صورت را بشناسیم
عضلات صورت كجا هستند؟ چه نامیده می شوند؟ چگونه عمل می كنند؟
عكس بالا: زیر پوست را با 57 عضله كه با همدیگر متصل هستند نمایش می دهد. شاید شكل این تودة عضلانی شما را متعجب كند. این لایه چهل تكه ای چگونه زیر پوست شما قرار گرفته است؟ این لایة نازك به وسیله دسته ای فیبر به هم متصل شده اند. بدون عضلات صورت و رشته های ارتباطی آن صورت مانند یك صفحه ی صاف نمایش داده می شود. با این عضلات حالات درونی شما به نمایش گذاشته می شود. در هر تبسم یا اخم چندین عضله مثل یك تیم عمل كرده تا حالات درونی شما را بروز دهند.

برای مثال عضله های گونه و دهان با كمك به عضله های اطراف چشم و شقیقه در لبخند زدن كمك می كند. با شناختن این عضلات و نحوه كار آنها می توانید تجسم كنید كه در هر ورزش چه عملی صورت می گیرد.
برقراری ارتباط ذهن و عضله و درك عملكرد این ورزش ها به شما كمك خواهد كرد تا ورزش ها را به بهترین وضع انجام دهید و چون عضلات خودشان را با این حركت تطابق می دهند و بتدریج این ورزش ها مؤثر خواهند شد. بنابراین پیشنهاد می كنیم دقایقی را برای شناختن عضلات صورت كه در بهبود بخشیدن فرم صورت شما موثرند صرف نمایید.

•عضلات روی فرق سر
پوست روی پیشانی و فرق سر كلفت ترین پوست در بدن می باشد كه به سه ناحیه تقسیم می شوند:
ـ عضله نازكی كه در پیشانی قرار دارد و جمجمه را به طرف جلو می كشاند و ایجاد چروك افقی در پیشانی می كند.
ـ عضله ای كه حدود 5/2 سانتیمتر عقب كشیده و پشت سر قرار دارد و پیشانی را به عقب می كشد.
عضله ای وسیع و صاف كه سبب اتصال دو عضله بالایی می گردد.

•عضلات دهان
ـ عضله ای كه كاملاً دور دهان را احاطه كرده و تشكیا شده از تعداد زیادی فیبر عضلانی دراز كه قادر به حركت در تمام جهات هستند. این فیبر ها متصل به فیبرهای لب بالا و پائین، گونه، بینی و ناحیه های اطراف می باشد.
ـ عضله ای چهار سر كه سبب پایین كشیدن لب پایین می شود و چربی بین عضلات بیشتری دارد و با كار كردن بر روی این عضله لب پایینی برجسته تر به نظر می رسد.
ـ عضله ای مثلثی شكل كه از آروارة پایین تا دهان كشیده شده و سبب كشیده شدن گوشه های دهان به طرف پایین می شود.
ـ دو عضله ای كه تشكیل شده از فیبرهای استوانه ای شكل كه گوشه های دهان را بالا كشیده و به طرف گونه می برد.
ـ فیبرهای عضله ای نازك كه در لب بالایی به هم نزدیك می شوند.
ـ عضله كوچكی كه در جلوی چانه می باشد.

* عضلات بینی
ـ عضله ای كه با ایجاد یك پل بر روی بینی سبب كشیدن ابروان و ایجاد چروك بر روی بینی می كند.
ـ عضله ای كوچك كه در بالا و پشت سوراخ بینی قرار گرفته و با ورزش دادن این عضله حالت بینی حفظ می شود و عوارض بینی مشخص تر می گردد.
ـ عضله ای ظریف كه بالای سوراخ های بینی قرار گرفته و سبب گشاد شدن سوراخ بینی می شود.
ـ عضله ای كه در پهنای بینی كشیده شده و پرده های بینی را به طرف پایین می كشد.
ـ عضله ای كه از پل بینی كشیده شده و روی پل بینی را می پوشاندو باعث فشرده شدن سوراخ های بینی می گردد.

ادمه دارد…

 

پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز