وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ترافیك كم‌سابقه سایت‌های خبری در پی مرگ مایكل جكسون

به‌دنبال انتشار خبر مرگ مایكل جكسون و رو آوردن مردم سراسر جهان برای دریافت اطلاعات بیش‌تر، سایت‌های خبری با ترافیك كم‌سابقه روبه‌رو شدند.

به گزارش سرویس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیل تقاضاهای جست‌وجو برای مایكل جكسون سایت خبری گوگل نیوز را در ابتدا با این واهمه مواجه ساخت كه تحت حمله قرار گرفته است.

طبق پستی كه در وبلاگ این شركت ارسال شد، با انتشار خبر بستری شدن و مرگ جكسون، میلیون‌ها نفر در سراسر جهان شروع به جست‌وجوی اخباری در مورد وی كردند.

در نتیجه برای حدود 25 دقیقه كسانی كه گوگل نیوز را جست‌وجو می‌كردند پیش از یافتن مقاله‌هایی كه در جست‌وجویشان بودند صفحه «ما متاسفیم» را مشاهده كردند.

صفحه «ما متاسفیم» به كاربران می‌گوید تقاضای جست‌وجوی آن‌ها شبیه تقضاهای جست‌وجوی خودكار برنامه‌های ویروس یا جاسوس افزار بوده و آن‌ها را وادار می‌كند پیش از دریافت نتیجه تقاضای جست‌وجوی خود كاراكترهای موج داری را وارد كنند.

سایت میكرو وبلاگ‌نویسی توییتر نیز به‌دنبال رد و بدل شدن هزاران پیام در دقیقه در مورد مرگ جكسون، با كندی مواجه شد. امریكن آنلاین نیز اعلام كرد سرویس مسنجر AIM این شركت برای مدت 40 دقیقه از كار افتاد.

همچنین طبق اعلام یاهو، صفحه نخست یاهو در بخش خبر شاهد پنج برابر شدن ترافیك معمولیش بود و خبر صفحه نخست «مایكل جكسون به بیمارستان برده شد» این سایت با 800 هزار بار كلیك در ظرف 10 دقیقه به بزرگ‌ترین خبر مشاهده شده در تاریخ این سایت تبدیل شد.