وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

محصول جدید شركت پروتون

اعلام فروش خودرو از طریق SMS طی ماه‌‌های گذشته از سوی بخش خصوصی باب شده به طوری‌كه پس از ارسال SMS خرید كمری با 12میلیون تومان این‌بار شركت زاگرس خودرو نماینده پروتون مالزی در…

تهران طی SMS هایی اقدام به معرفی SAGA محصول جدید شركت پروتون مالزی كرد. این خودرو قرار است از طریق زاگرس‌خودرو به بازار عرضه شود. SAGA در سه مدل N-line، B-line و M-line و پنج تیپ كه در دو گروه MT و AT قرار گرفته‌اند تولید و با قیمت 17 تا 21میلیون تومان و براساس نوع آپشن وارد بازار خواهد شد.
هر سه مدل این خودرو دارای موتور 1300‌سی‌سی هستند كه با این موتور می‌توانند 70 اسب بخار قدرت تولید كنند.
از سوی دیگر هرچند این خودرو در تیپ‌های مختلف از یك موتور بهره می‌برد و میزان تولید قدرت آنها در تمام مدل‌های آن یكی است اما حداكثر سرعت این خودرو در تیپ‌های مختلف متفاوت است به طوری‌كه تیپ MT این خودرو در مدل‌های N-line، B-line و M-line حداكثر 160 كیلومتر در ساعت است كه برای رسیدن به شتاب صفر تا صد نیازمند 13 ثانیه زمان است، اما تیپ AT این خودرو در مدل‌های B-Line و M-Line می‌توانند به سرعت 150كیلومتر در ساعت برسد و برای رسیدن به شتاب صفر تا صد نیازمند 5/14ثانیه زمان هستند. همچنین N-Line را می‌توان كم آپشن‌ترین مدل SAGA نامید كه از آپشن‌های مانند ریموت درب، ایربگ راننده، كمربند ایمنی پیش كشنده، شیشه برقی جلو، آینه برقی، تنظیم ارتفاع صندلی، سنسور عقب و مه‌شكن جلو بی‌بهره است اما M-line در هر دو تیپ مختلف را می‌توان مدل فول این خودرو دانست به طوری‌كه این دو مدل علاوه بر داشتن تمام آپشن‌های مذكور از تجهیزات ایمنی مانند ایربگ و ABS نیز بهره‌مند است.
این خودرو قرار است به همراه جنتو جایگزین ویرا در شركت زاگرس خودرو شود و مسوولین این شركت برنامه تولید 30هزار دستگاه از این خودرو را در صورت استقبال مردم در برنامه كاری خود قرار داده‌اند.


پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز