وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

MVM110 چهار سیلندر هم آمد

در سال 2004 میلادی همراه با فشار كارخانه جنرال موتورز به دوو كره، مبنی بر عدم صادرات كیت‌های CKD خودروی ماتیز به كرمان خودرو، این شركت با راه‌اندازی یك شركت تابعه به نام مدیران خودرو، و همچنین عقد قرارداد با چری چین، خودروی QQ یا MVM110 را كه كپی ماتیز شركت جنرال موتورز بود به بازار ایران عرضه كرد.

MVM110 كه با شرایط خوبی از سوی مدیران خودرو به مشتریان تحویل داده شد، توانست نظر بسیاری از مشتریان ایرانی را كه به دنبال خودرویی كوچك و كم مصرف بودند، جلب كند. به خصوص آن كه پس از سهمیه‌بندی بنزین این خودرو بیشتر مورد استقبال واقع شد.
MVM110 كه قرار بود ایران‌خودرو نسل جدید آن را تولید كند، حجم موتوری برابر با 1083 سی‌سی دارد و 16 سوپاپه می‌باشد. حداكثر توان موتور این خودرو 68 اسب در 6000 دور در دقیقه است.
حجم باك این خودرو كم مصرف 38و مصرف سوخت آن در 100 كیلومتر در سیكل تركیبی 2/5 لیتر می‌باشد. به طوری كه كم‌مصرف‌ترین
خودروی كشور شناخته شده است.
MVM110 همچنین از تجهیزاتی چون فرمان هیدرولیك، چراغ مه شكن جلو و عقب، گرمكن شیشه عقب، صندلی تاشو عقب و قفل مركزی برخوردار است.
این خودرو همچنان با شرایط مناسبی از سوی كرمان خودرو عرضه می‌شود این در حالی است كه به تازگی MVM110 به صورت چهار سیلندر نیز از سوی این شركت تولید شده است كه قیمتی بالاتر از MVM موجود در بازار دارد.


پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز