وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

كمری دستی،كرولا اتوماتیک

طی یك سال گذشته خودروهای ژاپنی بیشترین سهم واردات خودرو را به كشور به خود اختصاص داده‌اند. به طوری كه در حال حاضر تردد خودروهای تویوتا در خیابان‌ها افزایش چشمگیر یافته و این شركت توانسته نظر متقاضیان بازار ایران را به خود
جلب كند.

از میان محصولات این شركت امروز دو خودروی كمری GL دستی و كرولا GLT اتومات را كه هر دو به صورت CBU وارد كشور می‌شوند را با یكدیگر مقایسه كرده و انتخاب را به شما واگذار می‌كنیم.
كمری GL از موتور 2300 سی‌سی بهره می‌برد كه به واسطه آن می‌تواند 157 اسب بخار قدرت تولید كند در حالی كه كرولا GLI دارای موتور 1800 سی‌سی است كه با این موتور می‌تواند 130 اسب بخار قدرت تولید كند.
از سوی دیگر با كمری 5/6 ثانیه طول می‌كشد تا به شتاب صفر تا صد برسید در حالی كه كرولا برای رسیدن به این شتاب نیازمند 8/11 ثانیه زمان است كمری به شما تجربه سرعت 215 كیلومتر در ساعت را می‌دهد اما شما با كرولا می‌توانید تا 180 كیلومتر در ساعت گاز بدهید، اما از لحاظ میزان مصرف سوخت كرولا وضعیت بهتری را نسبت به كمری دارد به طوری كه این
خودرو
با باك 50 لیتری در هر 100 كیلومتر تنها 5/7 لیتر بنزین مصرف می‌كند اما كمری با باك 70 لیتری برای طی كردن این مسافت نیازمند 8 لیتر بنزین است.
از سوی دیگر هر دو محصول از سیستم‌های ایمنی نظیر ایربگ و ABS بهره می‌برند اما كرولا علاوه بر آپشن‌های ایربگ و ABS به سیستم كروز كنترل و سانروف نیز مجهز است.هم‌اكنون كرولا دنده اتومات با قیمت 40میلیون و 100هزار تا 41میلیون و 100هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد و كمری دستی نیز با قیمت 40میلیون و 100هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.


پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز