وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قتل زوج سالخورده در خانه ویلایی

 

قتل زوج سالخورده در خانه ویلایی

جام جم آنلاین: با به قتل رسیدن یك زوج سالخورده در خانه ویلایی در مهرشهر كرج ، كارآگاهان جنایی استان تهران تحقیقات ویژه‌ای را برای افشای راز این‌جنایت آغاز كرده‌اند.

به گزارش جام‌جم ، ساعت 9 روز 5 مرداد امسال مردی با مراجعه به كلانتری 22 مهرشهر كرج، از غیبت مرموز كارفرمایش و همسر وی خبر داد.

این مرد در اظهاراتش به پلیس گفت: از روز دوم مرداد امسال من و دوستم كار حفر چاهی را در خانه ویلایی كارفرمایم به نام نصرت واقع در مهرشهر شروع كردیم؛ روز حادثه برای ادامه كار عازم خانه ویلایی شدیم؛ اما هر چه زنگ زدیم، كسی پاسخی نداد بنابراین به سمت دیوار خانه ویلایی رفتم كه متوجه شدم، در ورودی ویلا نیمه باز است و لكه‌‌های خون در حیاط خانه مشاهده می‌شود.به اوضاع مشكوك شده و به مركز پلیس آمدم و گمان می‌برم اتفاقی برای آنها افتاده است.

 

لكه‌های خون در حیاط خانه، راز گشود

با اطلاعاتی كه این مرد در اختیار ماموران كلانتری 22 مهرشهر كرج قرار داد، ماموران كلانتری 22 مهرشهر به محل حادثه اعزام شدند و هنگام جستجو در محوطه خانه ویلایی در اطراف 2 خودرو كه در حیاط خانه پارك بود، لكه‌های خون مشاهده كردند.

ماموران با دنبال كردن رد خون به جسد زن سالخورده‌ای رسیدند كه روی سكوی ورودی زیرزمین افتاده بود و چندین لباس شسته هم كنار وی قرار داشت.

ماموران كه گمان می‌بردند بلایی بر سر شوهر وی هم آمده است، وارد خانه ویلایی شدند و در پشت در با جسد مرد صاحبخانه روبه‌رو شدند.

به دنبال قتل زوج صاحبخانه نصرت (72 ساله)‌ و منیره (68 ساله)‌، ماموران كلانتری موضوع را به بازپرس رضایی كشیك ویژه قتل كرج اطلاع دادند.

پس از آن بازپرس جنایی به همراه كارآگاهان اداره جنایی آگاهی استان تهران با اعزام به محل حادثه به بررسی محل جنایت پرداختند كه مشخص شد، چند ساعتی از مرگ این زوج می‌گذرد و اموالی از خانه آنها سرقت نشده است.

بررسی كارآگاهان جنایی آگاهی استان تهران نشان می‌داد كه قاتل یا قاتلان پس از غافلگیر كردن منیره  كه در حیاط در حال پهن كردن لباس بوده  ابتدا او را به قتل رسانده‌اند در همین موقع كه صدای فریادهایش را شوهرش شنیده و قصد كمك كردن به وی را داشته، به قتل رسیده است.

با هماهنگی بازپرس رضایی كشیك ویژه قتل كرج، اجساد این زوج برای بررسی علت مرگ به پزشكی قانونی انتقال یافت. كارآگاهان جنایی استان تهران تحقیقات ویژه‌ای را برای كشف راز قتل این زوج آغاز كرده‌اند.